» » شرکت آب و فاضلاب شهری

شرکت آب و فاضلاب شهری

 

 


نام خدمت : نظام پیشنهادات
توضیحات :

این فرآیند به منظور پیگیری پیشنهادات ارائه شده در شرکت آب و فاضلاب شهری استان گلستان طراحی شده است. هدف از پیاده سازی آن، ارتقاء سطح کارایی و استفاده آسان برای کاربران سیستم می باشد. با هوشمند شدن این خدمت کاربران به آسانی می توانند وظایف مربوط به خود را انجام داده و روند پیشرفت کار را به راحتی مشاهده نمایند. در این سیستم سعی شده است با جامع و یکپارچه نمودن فرم های مورد استفاده و ایجاد ارتباطات مناسب بین فرم ها، دسترسی به اطلاعات را تا حد زیادی ارتقاء دهیم. بدین منظور "فرم ارائه پیشنهاد" به عنوان فرم اصلی در نظر گرفته شده و دسترسی به دیگر فرم های مرتبط با نظام پیشنهادات ازطریق این فرم میسر می باشد. دبیر نظام پیشنهادات در این سیستم نقش بسزایی را ایفا می نماید. او می تواند با کلیک بر روی قسمت های مورد نیاز در فرم اصلی (فرم ارائه پیشنهاد) به دیگر فرم های مورد نظر دسترسی یابد و از روند پیشرفت کار اطلاع حاصل نماید در حالیکه سایر سمت های سازمانی که با این سیستم در ارتباط می باشند، تنها به فرم ها و قسمت های مورد نیاز دسترسی خواهند داشت که بیانگر امنیت بالای سیستم می باشد.

نقش و اهمیت داشتن سیستمی مکانیزه برای نظام پیشنهادات
استفاده از یک سیستم نرم افزاری که به صورت کاملا کاربردی، تمامی مراحل نظام پیشنهادات، از ارائه پیشنهاد اولیه توسط فرد، تا پیگیری مراحل اجرای پیشنهاد ارائه شده و ارائه گزارشات مربوطه را دربر داشته و مکانیزه نماید، می تواند نقش ارزنده ای در تسهیل و کارایی سیستم نظام پیشنهادات داشته باشد.

امکانات و مزایای سیستم:
1. تفکیک فرم اولیه ارائه پیشنهاد و فرم اصلی ارائه پیشنهاد برای افراد پیشنهاد دهنده و افراد دخیل در گردش فرم که ظاهری متفاوت را در بر گرفته و فرد پیشنهاد دهنده تنها اطلاعات مورد نیاز را مشاهده می نماید.
2. امکان تجدید نظر پیشنهاد ارائه شده توسط فرد پیشنهاد دهنده تنها برای یک بار و در حالتی خاص طبق دستورالعمل سازمان
3. امکان ثبت و ضمیمه نمودن انواع فایل های مربوط به پیشنهاد ارائه شده (اسکن صورت جلسات، فایل صوتی و تصویری و ...)
4. کنترل ترتیب انجام اقدامات لازم توسط افراد دخیل در گردش
5. رعایت تقدم و تاخر در پر شدن فرم ها
6. امکان مشاهده پیگیری افراد در گردش مدرک
7. نمایش پیغام برای دبیر نظام پیشنهادات جهت بررسی بعد از اظهار نظر کارشناسان و اعضای کارگروه ها
8. ایجاد فرم گزارش عملکرد اجرا و ارجاع آن به معاونت تخصصی تنها با یک کلیک و امکان گزارش گیری ماهانه عملکرد اجرا
9. ایجاد فرم پرداخت پاداش بصورت خودکار
10. بایگانی اتوماتیک مدرک بعد از اتمام گردش آن
11. تعیین مجوزهای سطح دسترسی افراد و گروه های مختلف کاربری به قسمت های مختلف فرم های موجود
12. امکان انتخاب کارگروه تخصصی از میان لیست کارگروه ها
13. امکان تعریف اعضای کارگروه های تخصصی
14. امکان تعریف اعضای کمیته راهبری و تغییر آنها در بازه های زمانی متفاوت به آسانی با استفاده از یک فرم پایه


نوع خدمت : درون سازمانی
نحوه ارائه خدمت : ارتباط مستقیم
سناریو کار :


ثبت پیشنهاد برای کارمند از درون سازمان

ثبت پیشنهاد برای کارمند از بیرون سازمان

دسترسی به پیشنهاد های ثبت شده برای کارمند از درون سازمان

دسترسی به پیشنهاد های ثبت شده برای کارمند از بیرون سازمان















  • نویسنده: eServices
  • نظرات: 0
  • بازدیدها: 79950
  • تاریخ: 27-04-1394, 11:37

نظرات و پیشنهادات مردمی در رابطه با بهبود ارائه خدمت