شرکت آب منطقه ای

 

 


نام خدمت : پیمانکاران
توضیحات :

این فرآیند از 9 فرم اصلی و 3 فرم پایه تشکیل شده است که عناوین فرم های اصلی عبارتند از فرم قرارداد پیمانکاران، فرم درخواست تمدید مدت قرارداد پیمانکاری، فرم درخواست افزایش مبلغ پیمان، فرم درخواست مجوز پرداخت پیمانکاران، فرم صورت وضعیت، فرم گزارش تحویل پروژه، فرم درخواست آزادسازی، فرم ماده 51 شرایط عمومی پیمان و فرم درصد پیشرفت فیزیکی پروژه . روال کلی این خدمت به این صورت می باشد که فرم قرارداد پیمانکاران به عنوان فرم اصلی و پوسته و سایر فرم ها به عنوان یک زیر فرم در این فرم در نظر گرفته شده اند که در ابتدا اطلاعات اولیه مربوط به قرارداد پیمانکاران توسط مدیر طرح در فرم قرارداد پیمانکاران تکمیل می گردد و پس از ثبت اولیه اطلاعات در این فرم مدیر طرح می تواند در همان گام هر کدام از زیر فرم های مورد نیاز را پر کرده و آن زیر فرم را به گردش در آورد، لازم به ذکر است ممکن است تکمیل برخی از فرم ها در گام اولیه صورت نگیرد به همین دلیل پس از شروع گردش کار فرم اصلی (فرم قرارداد پیمانکاران) یک نسخه از این فرم در کارتابل مدیر طرح قرار می گیرد. مدیر طرح در گردش کار تمامی فرم ها دخیل می باشد و نقش بسزایی در این سیستم ایفا می کند. برخی از فرم ها به طور مستقیم با فرم اصلی در ارتباط نیستند مانند فرم صورت وضعیت در فرم درخواست مجوز پرداخت پیمانکاران و همچنین فرم ماده 51 شرایط عمومی پیمان در فرم درخواست آزادسازی که به عنوان یک زیر فرم در نظر گرفته شده اند.


نوع خدمت : درون سازمانی
نحوه ارائه خدمت : ارتباط مستقیم
سناریو کار :


این خدمت، توسط دستگاه قابل ارائه نمی باشد.


نام خدمت : آب صنعتی
توضیحات :

در حال حاضر در صورتی که شهروندان خواهان تامین آب برای واحد صنعتی خود از سازمان باشند باید برای درخواست خود و پیگیری آن به تعداد دفعات بسیاری به طور حضوری به سازمان مراجعه نمایند، و این موارد زمانی تشدید خواهد شد که مراجعه کننده فردی از مناطق روستایی و دور افتاده استان باشد. سیستم صدور مجوز موافقت با تامین آب واحد صنعتی این فرایند را از مرحله آغازین (طرح درخواست) تا مرحله پایانی (دریافت نتیجه از درخواست ارائه شده) به صورت مکانیزه و الکترونیکی انجام خواهد داد. در ادامه به برخی از مزایا و امکانات این سیستم اشاره خواهد شد:

امکانات و مزایای سیستم:
1. امکان دسترسی به سیستم به صورت 24 ساعته و آنلاین برای شهروندان و افراد سازمانی

2. عدم محدودیت زمانی و مکانی برای طرح درخواست از سمت شهروند

3. امکان طرح درخواست تامین آب واحد صنعتی از پورتال جامع با لینک مجزا و بدون نیاز به شناسه کاربری

4. تولید فرم درخواست تامین آب واحد صنعتی (درون سازمان) به صورت اتوماتیک از لایه شهروند

5. ادامه ی سیکل گردش درخواست تامین آب واحد صنعتی در سازمان به صورت هوشمند

6. امکان پیگیری درخواست توسط شهروند با مراجعه به پورتال جهت پیگیری گردش های سازمانی درخواست از طریق فرم اطلاع رسانی

7. ارجاع درخواست به ادراه مربوط به شهرستان شهروند

8. وجود یکپارچگی بین اقدامات فیزیکی سازمان برای درخواست و عملیات الکترونیکی در سازمان الکترونیک

9. امکان مشاهده و پیگیری وضعیت درخواست تامین آب واحد صنعتی توسط افراد سازمانی دخیل در گردش از طریق فرم اطلاع رسانی

10. امکان ثبت شماره و تاریخ نامه های مربوطه موجود در اتوماسیون سازمان در فرم های سازمان الکترونیک با استفاده از فرم لیست مکاتبات

11. ضمیمه شدن نتایج بازدید از واحد صنعتی با استفاده از فرم ماموریت و فیلدهای موجود در فرم درخواست (فرم شماره یک)

12. امکان اطلاع رسانی به شهروند (Email ,SMS)

13. امکان پیگیری تمامی موارد از طریق کارتابل شهروند


نوع خدمت : دوسویه
مدارک مورد نیاز ارائه خدمات :

1- نامه استعلام تامین آب


سناریو کار :


این خدمت، توسط دستگاه قابل ارائه نمی باشد.


نام خدمت : نظام پیشنهادات
توضیحات :

این فرآیند به منظور پیگیری پیشنهادات ارائه شده در اداره کل بهزیستی استان گلستان طراحی شده است. هدف از پیاده سازی این فرآیند به صورت هوشمند و الکترونیک ارتقاء سطح کارایی و استفاده آسان از آن برای کاربران سیستم می باشد. با هوشمند شدن این سیستم کاربران به آسانی می توانند وظیفه مربوط به خود را انجام داده و روند پیشرفت کار را به راحتی مشاهده نمایند. در این سیستم سعی کرده ایم با جامع و یکپارچه کردن فرم های مورد استفاده و ایجاد ارتباطات مناسب بین فرم ها، دسترسی به اطلاعات را تا حد زیادی ارتقاء دهیم. در این سیستم یک فرم که فرم ارائه پیشنهاد می باشد به عنوان فرم اصلی در نظر گرفته شده و دسترسی به دیگر فرم های مرتبط با نظام پیشنهادات ازطریق این فرم میسر می باشد. همانطور که مشهود است دبیر کمیته کارشناسی نظام در این سیستم نقش بسزایی را ایفا می نماید که با کلیک بر روی قسمت های مورد نیاز در فرم اصلی (فرم ارائه پیشنهاد) می تواند به دیگر فرم های مورد نظر دسترسی یابد و از روند پیشرفت کار اطلاع پیدا کند. همین طور دیگر سمت های سازمانی که با این سیستم در ارتباط می باشند تنها به فرم ها و قسمت های مورد نیاز دسترسی دارند که بیانگر امنیت بالای سیتم می باشد.

امکانات و مزایای سیستم:
1. تفکیک فرم اولیه ارائه پیشنهاد و فرم اصلی ارائه پیشنهاد برای افراد پیشنهاد دهنده و افراد دخیل در گردش فرم که ظاهری متفاوت را در بر گرفته و فرد پیشنهاد دهنده تنها اطلاعات مورد نیاز را مشاهده می نماید.
2. امکان تجدید نظر پیشنهاد ارائه شده توسط فرد پیشنهاد دهنده تنها برای یک بار و در حالتی خاص طبق دستورالعمل سازمان
3. امکان ثبت و ضمیمه نمودن انواع فایل های مربوط به پیشنهاد ارائه شده (اسکن صورت جلسات، فایل صوتی و تصویری و ...) 
4. کنترل ترتیب انجام اقدامات لازم توسط افراد دخیل در گردش
5. رعایت تقدم و تاخر در پر شدن فرم ها
6. امکان مشاهده پیگیری افراد در گردش مدرک
7. نمایش پیغام برای دبیر کمیته کارشناسی نظام جهت بررسی بعد از اظهار نظر کارشناسان و اعضای کمیته
8. ایجاد فرم گزارش عملکرد اجرا و ارجاع آن به معاونت تخصصی تنها با یک کلیک و امکان گزارش گیری ماهانه عملکرد اجرا
9. ایجاد فرم پرداخت پاداش تنها با یک کلیک
10. بایگانی اتوماتیک مدرک بعد از اتمام گردش آن
11. تعیین مجوزهای سطح دسترسی افراد و گروه های مختلف کاربری به قسمت های مختلف فرم های موجود
12. امکان تعریف اعضای کمیته تخصصی و تغییر آنها در بازه های زمانی متفاوت به آسانی با استفاده از یک فرم پایه


نوع خدمت : درون سازمانی/دوسویه
نحوه ارائه خدمت : ارتباط مستقیم
سناریو کار :


این خدمت، توسط دستگاه قابل ارائه نمی باشد.













  • نویسنده: eServices
  • نظرات: 0
  • بازدیدها: 77784
  • تاریخ: 16-03-1394, 15:21

نظرات و پیشنهادات مردمی در رابطه با بهبود ارائه خدمت