اداره کل حمل و نقل و پایانهها استان گلستان
- خريد اينترنتي بليط اتوبوس
- فرم طرح شكايات مسافران
- سامانه پرداخت الكترونيكي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي (صورت وضعيت برخط)
- سيستم جامع سازمان راهداري و حمل و نقل جاده ای((ثبت نام سرمايه گذار-استعلام كارت هوشمند-استعلام آموزش رانندگان)
- سيستم مديريت شركتهاي حمل و نقلي و كميسيونها
- پايگاه جامع اطلاعات ايمني حمل و نقل جاده اي
- سامانه مركز مديريت راههاي كشور (مشاهده ترافيك لحظه اي راهها،مشاهده رخدادهاي جاده اي،هواشناسي جاده اي،مسافت ياب)
- درخواست نصب تابلو در محور های برون شهری
نام خدمت : خريد اينترنتي بليط اتوبوس
توضیحات :
اين درگاه امكان دريافت بليط ناوگان جاده اي مسافري را بصورت الكترونيكي براي كاربران فراهم مي آورد . كاربر بعد از انتخاب بليط و پرداخت اينترنتي مبلغ آن ، با در دست داشتن كد شناسه و يا نسخه چاپي بليط ، امكان استفاده از خدمات شركت صادر كننده بليط را به دست مي آورد.
نوع خدمت : شهروند الکترونیک
نحوه ارائه خدمت : از طریق پرتال

نام خدمت : فرم طرح شكايات مسافران
توضیحات :
چنانچه شما از نحوه ارائه خدمات این سازمان در زمینه های نقض قوانین، عدم انجام وظیفه ، اطاله رسیدگی، عدم پاسخگویی یا ضعف در ارائه خدمات شکایتی داشته و شخصاً ذینفع آن بوده و از این سازمان خواهان رسیدگی برای احقاق حق خود باشید و یا به عنوان يك شهروند آگاه با حس مسئوليت اجتماعي از سو جريان اداري ، نظير تضييع اموال عمومي، دولتي ، منابع طبيعي و محيط زيست، وجود فساد و جرم و يا ديگر تخلفات اداري اطلاعاتي داريد،ميتوانيد شكايات و يا اطلاعات خود از اين گونه سو جريانات را به سامانه گروه ارزيابي و عملكرد و رسيدگي به شكايات ارسال فرماييد تا وفق مقررات به آن رسيدگي شود. لازم به ذكر است مسئول روابط عمومي اداره كل در هر استان مسئول رسيدگي به شكايات واصله بوده و همچنين امكان پيگيري شكايت با استفاده از كد رهگيري توسط متشاكي در سامانه وجود دارد
نوع خدمت : شهروند الکترونیک
نحوه ارائه خدمت : از طریق پرتال

نام خدمت : سامانه پرداخت الكترونيكي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي (صورت وضعيت برخط)
توضیحات :
شركتهاي حمل و نقل مسافر استان با ورود به اين سامانه ( با استفاده از مشخصات كاربري خود) ضمن اطلاع از تعداد صورت وضعيتهاي هاي صادر شده ميتوانند با استفاده از كارتهاي عضو شبكه شتاب نسبت به پرداخت عوارض حمل و نقل اقدام و سندي چاپي از پرداخت خود دريافت نمايند.
نوع خدمت : شهروند الکترونیک
نحوه ارائه خدمت : از طریق پرتال

نام خدمت : سيستم جامع سازمان راهداري و حمل و نقل جاده ای((ثبت نام سرمايه گذار-استعلام كارت هوشمند-استعلام آموزش رانندگان)
توضیحات :
اين سامانه علاوه بر اينكه امكان دستيابي به اطلاعات ناوگان و رانندگان را فراهم مي آورد امكان مراجعه سرمايه گذاران حقيقي و يا حقوقي در بخش حمل و نقل را جهت ثبت مشخصه ، ثبت پروژه پيشنهادي ، بارگذاري مدارك مربوطه را فراهم مي آورد . در صورت تاييد پروژه پيشنهادي توسط كارشناسان سازماني ، سرمايه گذار امكان دريافت پروانه بهره برداري و يا تمديد پروانه را از طريق كارتابل مربوط به خود ، بدست مي آورد.
نوع خدمت : شهروند الکترونیک
نحوه ارائه خدمت : از طریق پرتال


نام خدمت : سيستم مديريت شركتهاي حمل و نقلي و كميسيونها
توضیحات :
كميسيونها با عنايت به توزيع بيش از 150 شركت حمل و نقل كالا و مسافر در سطح استان و لزوم مديريت شركتهاي مذكور در جهت ارائه خدمات مطلوب ، سازمان متبوع اقدام به راه اندازي پرتال مديريت شركتهاي حمل و نقل و كميسيونها نموده است.در اين پرتال به كليه شركتها از هنگام درخواست اوليه تاسيس شركت ، كد كاربري اختصاص داده مي شود و شركتها با ورود به سامانه ضمن ورود و يا ويرايش كليه اطلاعات خود از قبيل اعضاي هيئت مديره ، پرسنل ، سهامداران ، رانندگان ،ناوگان ملكي و تحت پوشش، مشخصات محل شركت ، مشخصات مكان شركت و... ، به بارگذاري مستندات مربوطه مي پردازند . اطلاعات مذكور به كاربري كارشناسان مربوطه در اداره كل استاني فرستاده شده و در صورت تاييد امكان صدور و يا تمديد پروانه فعاليت فراهم ميگردد. لازم به ذكر است در صورت عدم تاييد هر كدام از اطلاعات و مستندات مربوطه موضوع به كاربري شركت به همراه توضيحات مربوطه ارجاع داده ميشود تا ضمن تصحيح نسبت به ارسال مجدد پرونده اقدام گردد.
نوع خدمت : شهروند الکترونیک
نحوه ارائه خدمت : از طریق پرتال

نام خدمت : پايگاه جامع اطلاعات ايمني حمل و نقل جاده اي
توضیحات :
این درگاه ايمني جادهاي به نوعی طراحي شده است تا اطلاعات مختلفي در وادي هاي مختلف علمي و کاربردي شامل موارد عمده ذيل را پوشش دهد:
. متخصصان ایمنی جادهای در کشور
. محتواي کتابخانهاي (کتاب، مقاله، آییننامه، دستورالعمل، مقررات، استاندارد، ...)
. محتواي رايانه¬اي (نرمافزارها و وبسایتها)
. اطلاعات تجهیزات ایمنی جادهای
. توليد کنندگان تجهيزات ايمني
. پايگاه¬هاي داد¬ه اي تصادفات
نوع خدمت : شهروند الکترونیک
نحوه ارائه خدمت : از طریق پرتال

نام خدمت : سامانه مركز مديريت راههاي كشور (مشاهده ترافيك لحظه اي راهها،مشاهده رخدادهاي جاده اي،هواشناسي جاده اي،مسافت ياب)
توضیحات :
اهم اطلاعاتي كه از طريق سايت 141 در اختيار كاربران قرار مي گيرد به شرح ذيل مي باشد:
1-تصاوير دوربينهاي نظارتي مربوط به حداكثر 5 دقيقه قبل
2-نمايش آخرين وضعيت تردد برگرفته از دستگاه هاي تردد شماري بر خط
3-ارائه مسير و مسافت بهينه با امكان انتخاب مسير پيشنهادي دوم
4-مشاهده امكانات بين راهي از قبيل راهدارخانه ها ، پمپ بنزين ع مجتمع خدمات رفاهي و ساير امكانات.
5- ارسال اخبار و اطلاعيه هاي روزانه از طريق پست الكترونيكي براي اعضائي كه در سايت ثبت نام كردند
نوع خدمت : شهروند الکترونیک
نحوه ارائه خدمت : از طریق پرتال

نام خدمت : درخواست نصب تابلو در محور های برون شهری
توضیحات :
در این خدمت فرایند درخواست نصب تابلو در محور های برون شهری به صورت الکترونیک انجام شده و شهروند به مراجعه به دفاتر پیشخوان منتخب مراجعه می نماید. پس از پر کردن فرم در مشخص نمودن درخواست های خود ائم از محور مورد تقاضا و اندازه تابلو فرم را جهت بررسی به اداره کل حمل و نقل و پایانه ها ارسال می نماید . پس از بررسی های صورت گرفته و جلسات مشترک بین اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل حمل و نقل از پایانه ها و بازدید مکانی از محل مورد نظر در نهایت نظر قطعی به شهروند اعلام میگردد.
نوع خدمت : شهروند الکترونیک
نحوه ارائه خدمت : پرتال
سناریو کار :




- نویسنده: admin
- نظرات: 0
- بازدیدها: 81674
- تاریخ: 18-09-1393, 20:57