» » اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها استان گلستان

اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها استان گلستان

 


نام خدمت : خريد اينترنتي بليط اتوبوس
توضیحات :

اين درگاه امكان دريافت بليط ناوگان جاده اي مسافري را بصورت الكترونيكي براي كاربران فراهم مي آورد . كاربر بعد از انتخاب بليط و پرداخت اينترنتي مبلغ آن ، با در دست داشتن كد شناسه و يا نسخه چاپي بليط ، امكان استفاده از خدمات شركت صادر كننده بليط را به دست مي آورد.


نوع خدمت : شهروند الکترونیک
نحوه ارائه خدمت : از طریق پرتال
ثبت خريد اينترنتي بليط اتوبوس توسط شهرمند


نام خدمت : فرم طرح شكايات مسافران
توضیحات :

چنانچه شما از نحوه ارائه خدمات این سازمان در زمینه های نقض قوانین، عدم انجام وظیفه ، اطاله رسیدگی، عدم پاسخگویی یا ضعف در ارائه خدمات شکایتی داشته و شخصاً ذینفع آن بوده و از این سازمان خواهان رسیدگی برای احقاق حق خود باشید و یا به عنوان يك شهروند آگاه با حس مسئوليت اجتماعي از سو جريان اداري ، نظير تضييع اموال عمومي، دولتي ، منابع طبيعي و محيط زيست، وجود فساد و جرم و يا ديگر تخلفات اداري اطلاعاتي داريد،ميتوانيد شكايات و يا اطلاعات خود از اين گونه سو جريانات را به سامانه گروه ارزيابي و عملكرد و رسيدگي به شكايات ارسال فرماييد تا وفق مقررات به آن رسيدگي شود. لازم به ذكر است مسئول روابط عمومي اداره كل در هر استان مسئول رسيدگي به شكايات واصله بوده و همچنين امكان پيگيري شكايت با استفاده از كد رهگيري توسط متشاكي در سامانه وجود دارد


نوع خدمت : شهروند الکترونیک
نحوه ارائه خدمت : از طریق پرتال
ثبت فرم طرح شكايات مسافران


نام خدمت : سامانه پرداخت الكترونيكي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي (صورت وضعيت برخط)
توضیحات :

شركتهاي حمل و نقل مسافر استان با ورود به اين سامانه ( با استفاده از مشخصات كاربري خود) ضمن اطلاع از تعداد صورت وضعيتهاي هاي صادر شده ميتوانند با استفاده از كارتهاي عضو شبكه شتاب نسبت به پرداخت عوارض حمل و نقل اقدام و سندي چاپي از پرداخت خود دريافت نمايند.


نوع خدمت : شهروند الکترونیک
نحوه ارائه خدمت : از طریق پرتال
سامانه پرداخت الكترونيكي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي


نام خدمت : سيستم جامع سازمان راهداري و حمل و نقل جاده ای((ثبت نام سرمايه گذار-استعلام كارت هوشمند-استعلام آموزش رانندگان)
توضیحات :

اين سامانه علاوه بر اينكه امكان دستيابي به اطلاعات ناوگان و رانندگان را فراهم مي آورد امكان مراجعه سرمايه گذاران حقيقي و يا حقوقي در بخش حمل و نقل را جهت ثبت مشخصه ، ثبت پروژه پيشنهادي ، بارگذاري مدارك مربوطه را فراهم مي آورد . در صورت تاييد پروژه پيشنهادي توسط كارشناسان سازماني ، سرمايه گذار امكان دريافت پروانه بهره برداري و يا تمديد پروانه را از طريق كارتابل مربوط به خود ، بدست مي آورد.


نوع خدمت : شهروند الکترونیک
نحوه ارائه خدمت : از طریق پرتال
ثبت نام سرمايه گذار-استعلام كارت هوشمند-استعلام آموزش رانندگان

دسترسی به صفحه اصلی ثبت نام سرمایه گذار


نام خدمت : سيستم مديريت شركتهاي حمل و نقلي و كميسيونها
توضیحات :

كميسيونها با عنايت به توزيع بيش از 150 شركت حمل و نقل كالا و مسافر در سطح استان و لزوم مديريت شركتهاي مذكور در جهت ارائه خدمات مطلوب ، سازمان متبوع اقدام به راه اندازي پرتال مديريت شركتهاي حمل و نقل و كميسيونها نموده است.در اين پرتال به كليه شركتها از هنگام درخواست اوليه تاسيس شركت ، كد كاربري اختصاص داده مي شود و شركتها با ورود به سامانه ضمن ورود و يا ويرايش كليه اطلاعات خود از قبيل اعضاي هيئت مديره ، پرسنل ، سهامداران ، رانندگان ،ناوگان ملكي و تحت پوشش، مشخصات محل شركت ، مشخصات مكان شركت و... ، به بارگذاري مستندات مربوطه مي پردازند . اطلاعات مذكور به كاربري كارشناسان مربوطه در اداره كل استاني فرستاده شده و در صورت تاييد امكان صدور و يا تمديد پروانه فعاليت فراهم ميگردد. لازم به ذكر است در صورت عدم تاييد هر كدام از اطلاعات و مستندات مربوطه موضوع به كاربري شركت به همراه توضيحات مربوطه ارجاع داده ميشود تا ضمن تصحيح نسبت به ارسال مجدد پرونده اقدام گردد.


نوع خدمت : شهروند الکترونیک
نحوه ارائه خدمت : از طریق پرتال
ثبت در سيستم مديريت شركتهاي حمل و نقلي و كميسيونها


نام خدمت : پايگاه جامع اطلاعات ايمني حمل و نقل جاده اي
توضیحات :

این درگاه ايمني جاده‌اي به نوعی طراحي شده است تا اطلاعات مختلفي در وادي هاي مختلف علمي و کاربردي شامل موارد عمده ذيل را پوشش دهد:
. متخصصان ایمنی جاده‌ای در کشور
. محتواي کتابخانه‌اي (کتاب، مقاله، آیین‌نامه، دستورالعمل، مقررات، استاندارد، ...)
. محتواي رايانه¬اي (نرم‌افزارها و وب‌سایت‌ها)
. اطلاعات تجهیزات ایمنی جاده‌ای
. توليد کنندگان تجهيزات ايمني
. پايگاه¬هاي داد¬ه اي تصادفات


نوع خدمت : شهروند الکترونیک
نحوه ارائه خدمت : از طریق پرتال
پايگاه جامع اطلاعات ايمني حمل و نقل جاده اي


نام خدمت : سامانه مركز مديريت راههاي كشور (مشاهده ترافيك لحظه اي راهها،مشاهده رخدادهاي جاده اي،هواشناسي جاده اي،مسافت ياب)
توضیحات :

اهم اطلاعاتي كه از طريق سايت 141 در اختيار كاربران قرار مي گيرد به شرح ذيل مي باشد:
1-تصاوير دوربينهاي نظارتي مربوط به حداكثر 5 دقيقه قبل
2-نمايش آخرين وضعيت تردد برگرفته از دستگاه هاي تردد شماري بر خط
3-ارائه مسير و مسافت بهينه با امكان انتخاب مسير پيشنهادي دوم
4-مشاهده امكانات بين راهي از قبيل راهدارخانه ها ، پمپ بنزين ع مجتمع خدمات رفاهي و ساير امكانات.
5- ارسال اخبار و اطلاعيه هاي روزانه از طريق پست الكترونيكي براي اعضائي كه در سايت ثبت نام كردند


نوع خدمت : شهروند الکترونیک
نحوه ارائه خدمت : از طریق پرتال
مشاهده ترافيك لحظه اي راهها،مشاهده رخدادهاي جاده اي،هواشناسي جاده اي،مسافت ياب


نام خدمت : درخواست نصب تابلو در محور های برون شهری
توضیحات :

در این خدمت فرایند درخواست نصب تابلو در محور های برون شهری به صورت الکترونیک انجام شده و شهروند به مراجعه به دفاتر پیشخوان منتخب مراجعه می نماید. پس از پر کردن فرم در مشخص نمودن درخواست های خود ائم از محور مورد تقاضا و اندازه تابلو فرم را جهت بررسی به اداره کل حمل و نقل و پایانه ها ارسال می نماید . پس از بررسی های صورت گرفته و جلسات مشترک بین اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل حمل و نقل از پایانه ها و بازدید مکانی از محل مورد نظر در نهایت نظر قطعی به شهروند اعلام میگردد.

 


نوع خدمت : شهروند الکترونیک
نحوه ارائه خدمت : پرتال
سناریو کار :


ثبت درخواست نصب تابلو در محورهای برون شهری توسط شهروندان

پیگیری درخواست نصب تابلو در محورهای برون شهری توسط شهروندان

دسترسی کارمندان به سامانه نصب تابلو در محورهای برون شهری از درون سازمان

دسترسی کارمندان به سامانه نصب تابلو در محورهای برون شهری از بیرون سازمان








  • نویسنده: admin
  • نظرات: 0
  • بازدیدها: 82209
  • تاریخ: 18-09-1393, 20:57

نظرات و پیشنهادات مردمی در رابطه با بهبود ارائه خدمت