شهرداری کردکوی


نام خدمت : سامانه تاکسیرانی
توضیحات :

سامانه تاکسیرانی بصورت یکپارچه اطلاعات مربوط به مرخصی راننده ها، مشخصات راننده ها، مشخصات خودروها، تشویق ها و تخلف های رانندگان را ثبت می نماید.

مزایا :

1- امکان ثبت و دریافت کامل اطلاعات از بایگانی خودروها

2- امکان ثبت اطلاعات تمامی افراد،خودرو

3- ثبت اطلاعات شخصی و خودرویی راننده

4- امکان ثبت مرخصی ها از سوی راننده

5-امکان تهیه گزارشات جامع درخواستی واحد تاکسیرانی

6- امکان محاسبه مانده مرخصی


نوع خدمت : شهروند الکترونیک
نحوه ارائه خدمت : پرتال
سناریو کار :


ثبت درخواست مرخصی راننده برای واحد نقلیه از بیرون سازمان

دسترسی به درخواست های ثبت شده توسط کارمندان از درون سازمان

دسترسی به درخواست های ثبت شده توسط کارمندان از بیرون سازمان


نام خدمت : سامانه 137
توضیحات :

سامانه 137 در حقیقت درگاه ارتباطي بين شهروندان و شهرداري است كه از اين طريق مردم مي توانند هر موضوعی را كه جز ماموريت هاي شهرداري است از شهرداري مطالبه كنند.هدف از راه اندازیاین سامانه الکترونیکی هوشمند، ارتقا کیفیت زندگی شهروندان می باشد. ماموريت اصلي اين سامانه، دريافت پيام ها ،درخواست ها ،نيازمندي ها و نقطه نظرات شهروندان و پيگيري و اجراي آنان تا براورده ساختن رضايتمندي شهروندان است، شهروندان می توانند پس از درج پیام  از طریق کد رهگیری که از سوی سامانه ارائه می شود،رفع مشکل خود را پیگیری نمایند.

 لازم به ذکر است که سامانه 137 در شهرهاي مختلف كشور به منظور ارتباط بين مديريت شهري و مردم مورد استفاده قرار مي گيرد كه در اين راستا شهرداری کردکوی نیز به منظور ارتقا کیفیت زندگی شهروندان، اقدام به راه اندازي این سامانه نمود.

مزایا و امکانات سامانه 137 :

1- ارائه و پیگیری درخواست بدون مراجعه حضوری به شهرداری
2- کاهش ترددهای درون شهری
3- ارتباطی آسان یکسان و شبانه روزی با شهرداری
4- صرفه جویی در وقت و هزینه
5- افزایش سطح آگاهی عمومی در رابطه با وظایف شهرداری
6- افزایش مشارکت شهروندان در جهت توسعه کیفی شهر
7- ایجاد پل ارتباطی الکترونیک و هوشمند میان شهروندان با مجموعه ي شهرداری
8- مکانیزه کردن نظام پاسخگویی به شهروندان نسبت به معضلات و نیازمندی های اعلام شده به شهرداری
9- هدفمند کردن ماموریت های شهرداری و جلوگیری از اتلاف وقت ، هزینه و نیروی انسانی و تجهزات شهری
10- تشخیص اولویتهای شهری از نگاه شهروندان و برنامه ریزی بر مبنای آنها
11- زمینه سازی تحقق سیستم واحد مدیریت شهری
12- ایجاد زمینه مشارکت فعال و موثر شهروندان درحل معضلات شهري


نوع خدمت : دوسویه
نحوه ارائه خدمت : از طریق پرتال شهرداری کردکوی
سناریو کار :


ثبت فرم سامانه 137 توسط شهروندان

پیگیری سامانه 137 توسط شهروندان

دسترسی به درخواست های ثبت شده از بیرون سازمان














  • نویسنده: eServices
  • نظرات: 0
  • بازدیدها: 77707
  • تاریخ: 18-04-1394, 09:56

نظرات و پیشنهادات مردمی در رابطه با بهبود ارائه خدمت