» » شرکت آب و فاضلاب روستایی

شرکت آب و فاضلاب روستایی

 

 


نام خدمت : درخواست انشعاب آب
توضیحات :

در جوامع امروزی ارتباطات و استفاده از خدمات اینترنتی دچار تحول و تنوع بسیاری شده است و مشتریان فرصت کمتری را در مراجعات حضوری به دفاتر شرکتهای خدماتی صرف می کنند ، تنوع خدمات در شرکت های خدماتی روز به روز بیشتر می شود و آنها می کوشند کوتاهترین و کم هزینه ترین راه ها را بر ای مشتریان خود ایجاد کنند ، برای سهولت ارتباط و انجام خدمات و اطلاع رسانی در هر زمانی که متقاضیان انشعاب بخواهند درخواستی داشته باشند بدون مراجع حضوری قسمت ها و بخشهای مهمی از امور مربوطه را از طریق اینترنت انجام دهند ، این مقوله در سامانه اینترنتی روستاهای تحت پوشش برای دسترسی همگانی ایجاد شده است ، شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان برای سرعت در انجام خدمات و کاهش هزینه ها و تکریم مشترکین خود اقدام به راه اندازی سامانه اینترنتی درخواست انشعاب نموده است تا متقاضیان انشعاب در هر نقطه ای از استان که دسترسی به اینترنت داشته باشند ، بتوانند با ثبت تقاضای خود نسبت به انجام فرایندهای وقت گیر با کمترین هزینه توسط شرکت خدمات رسان اقدام نمایند.

امکانات و مزایای خدمت:
1 – سهولت در دسترسی و اعلام نوع خدمت 2 – عبور از مرزهای زمان و مکان برای دسترسی به انجام فرآیند 3- تنوع و گسترش خدمات 4- کاهش بروز اشتباه و خطاهای انسانی ناشی از برداشتن واسطه ها 5- سرعت در رفع مشکلات 6- کاهش ترافیک و حوادث جاده ای ناشی از تردد و مراجعه مشترکین جهت انجام خدمات به اداره 7- اطمینان از ثبت زمان و سوابق خدمات انجام شده در سیستم 8- حذف مخاطرات اجتماعی و مراجعین تقلبی به عنوان مأمور به درب منازل 9- کاهش هزینه های اداری 10 - صرفه جویی در مصرف کاغذ و حفظ منابع ملی 11 – ایجاد فرصتهای نامحدود برای اعلام انتقاد پیشنهاد و اعتراض به خدمات 12 – ارج نهادن و تکریم مشترکین


نوع خدمت : برون سازمانی
مدارک مورد نیاز ارائه خدمات :

1- تصویر درخواست

2- تصویر تعهدنامه

3- تصویر پروانه (نامه بنیاد مسکن)

4- تصویر صفحه اول شناسنامه

5- تصویر کارت ملی

6- تصویر سند و یا قولنامه زمین

 


فایلهای مورد نیاز ارائه خدمات :

به منظور دریافت راهنمای خدمت درخواست انشعابات بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

Branch-Help.pdf [1.31 مگابایت] ( تعداد دانلود: 95)


نحوه ارائه خدمت : توسط دفاتر پیشخوان
سناریو کار :


ثبت فرم درخواست انشعاب آب از درون سازمان(ارائه شده توسط دفاتر پیشخوان)

دسترسی به درخواست های ثبت شده برای کارمندان از بیرون سازمان

پیگیری درخواست انشعاب توسط شهروندان

ثبت فرم درخواست انشعاب آب توسط شهروندان


نام خدمت : مشاهده قبض آب
توضیحات :

بارشد تکنولوژی ارتباطات در جوامع امروزی مشتریان فرصت کمتری در رفت و آمدهای مکرر برای انجام مربوط به تسویه صورت حساب شرکتهای مختلف خدماتی دارند ، ارسال صورت وضعیت مصرف آب آشامیدنی در روستاها از طریق سامانه اینترنتی نیز این مقوله جا نمانده است. شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان برای سرعت در خدمات و کاهش هزینه ها و تکریم مشترکین خود اقدام به راه اندازی سامانه الکترونیکی دریافت صورتحساب نموده است تا مشترکین خود را در هر نقطه ای از کره خاکی که دسترسی به اینترنت داشته باشند ، بتوانند با ورود کد شناسایی و کد پستی از میزان بدهی و مصرف خود آگاهی کسب نموده و نسبت به پرداخت صورتحساب اقدام نمایند.

از امکانات و مزایای آن می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

1 – سهولت دسترسی به صورتحساب 2 – عبور از مرزهای زمان و مکان برای دسترسی به صورتحساب 3- پرداخت آنلاین صورتحساب و یاری به متولیان خدمت رسانی در امر تداوم کار خویش 4- کاهش بروز اشتباه و خطاهای انسانی 5- سرعت در رفع اشکالات صورتحساب 6- کاهش ترافیک و حوادث جاده ای ناشی از تردد و مراجعه ماموران به درب منازل 7- اطمینان از رسیدن و دسترسی به صورتحساب در موعد مقرر 8- حذف مخاطرات اجتماعی و مراجعین تقلبی به عنوان مأمور توزیع قبوض به درب منازل 9- کاهش هزینه های چاپ و استهلاک دستگاههای چاپگر 10 - صرفه جویی در مصرف کاغذ و حفظ منابع ملی


نوع خدمت : برون سازمانی
نحوه ارائه خدمت : ارتباط مستقیم
سناریو کار :


لینک دسترسی به مشاهده قبض آب


نام خدمت : پرداخت آنلاین
توضیحات :

بارشد تکنولوژی ارتباطات در جوامع امروزی مشتریان فرصت کمتری در رفت و آمدهای مکرر برای انجام مربوط به تسویه صورت حساب شرکتهای مختلف خدماتی دارند ، ارسال صورت وضعیت مصرف آب آشامیدنی در روستاها از طریق سامانه اینترنتی نیز این مقوله جا نمانده است. شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان برای سرعت در خدمات و کاهش هزینه ها و تکریم مشترکین خود اقدام به راه اندازی سامانه الکترونیکی دریافت صورتحساب نموده است تا مشترکین خود را در هر نقطه ای از کره خاکی که دسترسی به اینترنت داشته باشند ، بتوانند با ورود کد شناسایی و کد پستی از میزان بدهی و مصرف خود آگاهی کسب نموده و نسبت به پرداخت صورتحساب اقدام نمایند.

امکانات و مزایای خدمت:
1 – سهولت دسترسی به صورتحساب 2 – عبور از مرزهای زمان و مکان برای دسترسی به صورتحساب 3- پرداخت آنلاین صورتحساب و یاری به متولیان خدمت رسانی در امر تداوم کار خویش 4- کاهش بروز اشتباه و خطاهای انسانی 5- سرعت در رفع اشکالات صورتحساب 6- کاهش ترافیک و حوادث جاده ای ناشی از تردد و مراجعه ماموران به درب منازل 7- اطمینان از رسیدن و دسترسی به صورتحساب در موعد مقرر 8- حذف مخاطرات اجتماعی و مراجعین تقلبی به عنوان مأمور توزیع قبوض به درب منازل 9- کاهش هزینه های چاپ و استهلاک دستگاههای چاپگر 10 - صرفه جویی در مصرف کاغذ و حفظ منابع ملی


نوع خدمت : برون سازمانی
نحوه ارائه خدمت : ارتباط مستقیم
سناریو کار :


ثبت پرداخت آنلاین


نام خدمت : ریزبدهکاری/بستانکار
توضیحات :

بارشد تکنولوژی ارتباطات در جوامع امروزی مشتریان فرصت کمتری در رفت و آمدهای مکرر برای انجام مربوط به تسویه صورت حساب شرکتهای مختلف خدماتی دارند ، ارسال صورت وضعیت مصرف آب آشامیدنی در روستاها از طریق سامانه اینترنتی نیز این مقوله جا نمانده است. شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان برای سرعت در خدمات و کاهش هزینه ها و تکریم مشترکین خود اقدام به راه اندازی سامانه الکترونیکی دریافت صورتحساب نموده است تا مشترکین خود را در هر نقطه ای از کره خاکی که دسترسی به اینترنت داشته باشند ، بتوانند با ورود کد شناسایی و کد پستی از میزان بدهی و مصرف خود آگاهی کسب نموده و نسبت به پرداخت صورتحساب اقدام نمایند.

امکانات و مزایای خدمت:
1 – سهولت دسترسی به ریز مصرف و سوابق صورتحساب های صادره 2 – عبور از مرزهای زمان و مکان برای دسترسی به صورتحساب 3- پرداخت آنلاین صورتحساب و یاری به متولیان خدمت رسانی در امر تداوم کار خویش 4- کاهش بروز اشتباه و خطاهای انسانی 5- سرعت در رفع اشکالات صورتحساب 6- کاهش ترافیک و حوادث جاده ای ناشی از تردد و مراجعه ماموران به درب منازل 7- اطمینان از رسیدن و دسترسی به صورتحساب در موعد مقرر 8- حذف مخاطرات اجتماعی و مراجعین تقلبی به عنوان مأمور توزیع قبوض به درب منازل 9- کاهش هزینه های چاپ و استهلاک دستگاههای چاپگر 10 - صرفه جویی در مصرف کاغذ و حفظ منابع ملی


نوع خدمت : برون سازمانی
نحوه ارائه خدمت : ارتباط مستقیم
سناریو کار :


دسترسی به ریز بدهکاری/بستانکار


نام خدمت : سوابق مصرف
توضیحات :

بارشد تکنولوژی ارتباطات در جوامع امروزی مشتریان فرصت کمتری در رفت و آمدهای مکرر برای انجام مربوط به تسویه صورت حساب شرکتهای مختلف خدماتی دارند ، ارسال صورت وضعیت مصرف آب آشامیدنی در روستاها از طریق سامانه اینترنتی نیز این مقوله جا نمانده است. شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان برای سرعت در خدمات و کاهش هزینه ها و تکریم مشترکین خود اقدام به راه اندازی سامانه الکترونیکی دریافت سوابق مصرف نموده است تا مشترکین خود را در هر نقطه ای از کره خاکی که دسترسی به اینترنت داشته باشند ، بتوانند با ورود کد شناسایی و کد پستی از میزان بدهی و مصرف خود آگاهی کسب نموده و نسبت به تجزیه و تحلیل مصرف خود بپردازند.

امکانات و مزایای خدمت:
1 – سهولت دسترسی به سوابق مصرف آب 2 – عبور از مرزهای زمان و مکان برای دسترسی به سوابق مصرف آب 3- مقایسه مصرف آب در بازه های مختلف 4- کاهش بروز اشتباه و خطاهای انسانی 5- سرعت در رفع اشکالات سوابق و جبران آن 6- کاهش ترافیک و حوادث جاده ای ناشی از تردد و مراجعه مشترک به مدیریت آبفار شهرستانها 7- اطمینان از رسیدن و دسترسی به صورتحساب در موعد مقرر 8- حذف مخاطرات اجتماعی و مراجعین تقلبی به عنوان مأمور توزیع قبوض به درب منازل 9- کاهش هزینه های چاپ و استهلاک دستگاههای چاپگر 10 - صرفه جویی در مصرف کاغذ و حفظ منابع ملی 11 – مدیریت مصرف آب توسط مشترکین


نوع خدمت : برون سازمانی
نحوه ارائه خدمت : ارتباط مستقیم
سناریو کار :


دسترسی به سوابق مصرف


نام خدمت : اعلام کارکرد کنتور
توضیحات :

بارشد تکنولوژی ارتباطات در جوامع امروزی مشتریان فرصت کمتری در رفت و آمدهای مکرر برای انجام مربوط به تسویه صورت حساب شرکتهای مختلف خدماتی دارند ، برداشت شماره کنتور آب آشامیدنی در روستاهای تحت پوشش و درج آن از طریق سامانه اینترنتی نیز این مقوله جا نمانده است. شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان برای سرعت در خدمات و کاهش هزینه ها و تکریم مشترکین خود اقدام به راه اندازی سامانه الکترونیکی دریافت کارکرد کنتور نموده است تا مشترکین خود را در هر نقطه ای از استان که دسترسی به اینترنت داشته باشند ، بتوانند با ورود کد شناسایی و کد پستی و شماره کنتور خود زمانی که موفق به برداشت قرائت نشده است نسبت به اعلام آن اقدام نمایند.

امکانات و مزایای خدمت:
1 – سهولت ارسال شماره کنتور 2 – عبور از مرزهای زمان و مکان برای دسترسی به انجام فرآیند 3- پرداخت آنلاین صورتحساب و یاری به متولیان خدمت رسانی در امر تداوم کار خویش 4- کاهش بروز اشتباه و خطاهای انسانی 5- سرعت در رفع اشکالات صورتحساب 6- کاهش ترافیک و حوادث جاده ای ناشی از تردد و مراجعه ماموران به درب منازل 7- اطمینان از رسیدن و دسترسی به صورتحساب در موعد مقرر 8- حذف مخاطرات اجتماعی و مراجعین تقلبی به عنوان مأمور توزیع قبوض به درب منازل 9- کاهش هزینه های چاپ و استهلاک دستگاههای چاپگر 10 - صرفه جویی در مصرف کاغذ و حفظ منابع ملی 11 – ایجاد فرصتی دوباره برای اعلام شماره قبض و دریافت صورتحساب 12 – ارج نهادن و تکریم مشترکین


نوع خدمت : برون سازمانی
نحوه ارائه خدمت : ارتباط مستقیم
سناریو کار :


اعلام کارکرد کنتور


نام خدمت : ثبت قرائت
توضیحات :

بارشد تکنولوژی ارتباطات در جوامع امروزی کارکنان و مشترکین فرصت کمتری در رفت و آمدهای مکرر برای انجام مربوط به تسویه صورت حساب شرکتهای مختلف خدماتی سپری می¬کنند ، ارسال قرائت های انجام شده و ثبت آنها در دستگاه¬های ثبات قرائت بصورت الکترونیکی گامی جدید در سرعت بخشی به امور انجام فرایندهای مربوط به صدور صورت وضعیت مصرف آب آشامیدنی در روستاها از طریق سامانه اینترنتی می¬باشد. شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان برای سرعت در خدمات و کاهش هزینه ها و تکریم پیمانکاران ، ذینفعان و مشترکین خود اقدام به راه اندازی سامانه الکترونیکی ثبت قرائت های مأموران خود نموده است تا آنها در هر نقطه ای از استان که دسترسی به اینترنت داشته باشند ، بتوانند با ثبت و ارسال قرائت های کنتور نسبت به انجام وظایف محوله خود بپردازند.

امکانات و مزایای خدمت:
1 – سهولت ارسال و انجام خدمات از طریق اینترنت 2 – عبور از مرزهای زمان و مکان برای دسترسی به صورتحساب 3- ثبت و ارسال آنلاین قرائتهای کنتور 4- کاهش بروز اشتباه و خطاهای انسانی 5- سرعت در رفع اشکالات 6- کاهش ترافیک و حوادث جاده ای ناشی از تردد و مراجعه ماموران به مدیریتها 7- اطمینان از رسیدن اطلاعات ثبت قرائت در موعد مقرر 8- کاهش هزینه های چاپ و استهلاک دستگاههای چاپگر 9 - صرفه جویی در مصرف کاغذ و حفظ منابع ملی


نوع خدمت : برون سازمانی
نحوه ارائه خدمت : ارتباط مستقیم
سناریو کار :


ثبت قرائت


نام خدمت : ثبت پرداخت قبوض توسط مامور
توضیحات :

بارشد تکنولوژی ارتباطات در جوامع امروزی کارکنان و مشترکین فرصت کمتری در رفت و آمدهای مکرر برای انجام مربوط به تسویه صورت حساب شرکتهای مختلف خدماتی سپری می¬کنند ، ثبت قبوض پرداخت شده بصورت الکترونیکی گامی جدید در سرعت بخشی به امور انجام فرآیندهای مربوط به صدور صورت وضعیت مصرف آب آشامیدنی در روستاها از طریق سامانه اینترنتی می¬باشد. شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان برای سرعت در خدمات و کاهش هزینه ها و تکریم پیمانکاران ، ذینفعان و مشترکین خود اقدام به راه اندازی سامانه الکترونیکی ثبت پرداخت قبوض مأموران خود نموده است تا آنها در هر نقطه ای از استان که دسترسی به اینترنت داشته باشند ، بتوانند با ثبت و ارسال قبض های پرداخت شده نسبت به انجام وظایف محوله خود بپردازند.

امکانات و مزایای خدمت:
1 – سهولت ارسال و انجام خدمات از طریق اینترنت 2 – عبور از مرزهای زمان و مکان برای ثبت قبوض 3- ثبت و ارسال آنلاین قبوض پرداختی 4- کاهش بروز اشتباه و خطاهای انسانی 5- سرعت در رفع اشکالات 6- کاهش ترافیک و حوادث جاده ای ناشی از تردد و مراجعه ماموران به مدیریتها 7- اطمینان از رسیدن اطلاعات ثبت قبوض در موعد مقرر 8- کاهش هزینه های چاپ و استهلاک دستگاههای چاپگر 9 - صرفه جویی در مصرف کاغذ و حفظ منابع ملی


نوع خدمت : برون سازمانی
نحوه ارائه خدمت : ارتباط مستقیم
سناریو کار :


ثبت پرداخت قبوض توسط مامور


نام خدمت : اعتراض به قبض صادره
توضیحات :

در جوامع امروزی ارتباطات دچار تحول و تنوع بسیاری شده است و مشتریان فرصت کمتری را در مراجعات حضوری به دفاتر شرکتهای خدماتی صرف می کنند ، تنوع خدمات در شرکت های خدماتی روز به روز بیشتر می شود و آنها می کوشند کوتاهترین و کم هزینه ترین راه ها را برای مشتریان خود ایجاد کنند ، برای سهولت ارتباط و انجام خدمات و اطلاع رسانی در هر زمانی که مشترک بخواهد میتواند خواسته خود را به اطلاع متولیان خدمات رسانی برساند ، بدلیل انجام فرایند قبض توسط انسان ممکن است قبوض صادره از برداشت قرائت تا ثبت در سامانه ممکن است با خطا یا اشتباه مواجه شود و پرداخت کننده هزینه این حق را دارد که در صورت شک داشتن به صورتحساب مراحل صدور مجدد تکرار شود برای بررسی اولیه ابتدا شماره کنتور با شماره فعلی درج شده در صورتحساب مطابقت داده میشود اگر رقم آن بیشتر از صورتحساب باشد مصرف صورت گرفته و اگر کمتر باشد حتما باید نسبت به اصلاح آن اطلاع رسانی صورت گیرد تا بررسی شود ، شیرآلاتی که نشتی دارند و لوله هایی که در ساختمان فرسوده هستند باید بموقع عوض شوند تا مسئله ای بوجود نیاید چون هر مصرفی که کنتور نشان دهد مشترک مسئول پرداخت هزینه آب بها است مگر اینکه خلاف آن ثابت شود و جایی از کار اشکال داشته باشد ، قانونگذار یکبار فرصت برطرف کردن اشکال را بدون درنظر گرفتن شماره قرائت منظور کرده است ، شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان برای سرعت در خدمات و کاهش هزینه ها و تکریم مشترکین خود اقدام به راه اندازی سامانه اینترنتی دریافت اعتراض به قبض نموده است تا مشترکین خود را در هر نقطه ای از استان که دسترسی به اینترنت داشته باشند ، بتوانند با ورود کد شناسایی و کد پستی نسبت به برطرف شدن شبهات و بررسی های اولیه و انتقال نظرات قبل از بازدید و بدون هزینه به شرکت خدمات رسان اعلام نمایند.

امکانات و مزایای خدمت:
1 – سهولت در دسترسی و اعلام نوع خدمت 2 – عبور از مرزهای زمان و مکان برای دسترسی به انجام فرآیند 3- تنوع و گسترش خدمات 4- کاهش بروز اشتباه و خطاهای انسانی ناشی از برداشتن واسطه ها 5- سرعت در رفع مشکلات 6- کاهش ترافیک و حوادث جاده ای ناشی از تردد و مراجعه مشترکین و مأمورین جهت بازدید 7- اطمینان از ثبت زمان و سوابق خدمات انجام شده در سیستم 8- حذف مخاطرات اجتماعی و مراجعین تقلبی به عنوان مأمور به درب منازل 9- کاهش هزینه های اداری 10 - صرفه جویی در مصرف کاغذ و حفظ منابع ملی 11 – برطرف کردن اشکال بدون بازدید و تحمیل هزینه به مشترک 12 – ارج نهادن و تکریم مشترکین

 


نوع خدمت : برون سازمانی
نحوه ارائه خدمت : ارتباط مستقیم
سناریو کار :


ثبت اعتراض به قبض صادره


نام خدمت : انتقادات، پیشنهادات مشترکین
توضیحات :

در جوامع امروزی ارتباطات دچار تحول و تنوع بسیاری شده است و مشتریان فرصت کمتری را در مراجعات حضوری به دفاتر شرکتهای خدماتی صرف می کنند ، تنوع خدمات در شرکت های خدماتی روز به روز بیشتر می شود و آنها می کوشند کوتاهترین و کم هزینه ترین راه ها را برای مشتریان خود ایجاد کنند ، برای سهولت ارتباط و انجام خدمات و اطلاع رسانی در هر زمانی که مشترک و متقاضیان انشعاب بتوانند تغییراتی را در انشعاب خود ایجاد کنند ، این مقوله در سامانه اینترنتی روستاهای تحت پوشش برای دسترسی همگانی ایجاد شده است ، شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان برای سرعت در خدمات و کاهش هزینه ها و تکریم مشترکین خود اقدام به راه اندازی سامانه اینترنتی دریافت انتقادات و پیشنهادات نموده است تا مشترکین خود را در هر نقطه ای از استان که دسترسی به اینترنت داشته باشند ، بتوانند با ورود کد شناسایی و کد پستی پینهادات و انتقادات خود را در زمینه نحوه ارائه خدمات و بهبود فرایندها و نقاط ضعف و قوت شرکت خدمات رسان اعلام نمایند.

امکانات و مزایای خدمت:
1 – سهولت در دسترسی و اعلام نوع خدمت 2 – عبور از مرزهای زمان و مکان برای دسترسی به انجام فرآیند 3- تنوع و گسترش خدمات 4- کاهش بروز اشتباه و خطاهای انسانی ناشی از برداشتن واسطه ها 5- سرعت در رفع مشکلات 6- کاهش ترافیک و حوادث جاده ای ناشی از تردد و مراجعه مشترکین جهت انجام خدمات 7- اطمینان از ثبت زمان و سوابق خدمات انجام شده در سیستم 8- حذف مخاطرات اجتماعی و مراجعین تقلبی به عنوان مأمور به درب منازل 9- کاهش هزینه های اداری 10 - صرفه جویی در مصرف کاغذ و حفظ منابع ملی 11 – ایجاد فرصتهای نامحدود برای اعلام انتقاد پیشنهادات سازنده برای ارائه خدمات مطلوب 12 – ارج نهادن و تکریم مشترکین


نوع خدمت : برون سازمانی
نحوه ارائه خدمت : ارتباط مستقیم
سناریو کار :


ثبت انتقادات، پیشنهادات مشترکین


نام خدمت : تقاضای خدمات
توضیحات :

در اين خدمت الكترونيك تعدادي از خدماتي كه بيشترين تقاضا را از سمت شهروند در شركت آب و فاضلاب روستايي دارد مانند تغيير مشخصات مالک از قبیل نام، آدرس و ... ، تغییر قطر انشعاب، تغيير كاربري مصرف و ... در قالب يك فرم الكترونيك توسط شهروند تكميل شده و به سازمان ارسال مي گردد و پس از طي سيكل اداري در سازمان، تقاضاي مورد نظر شهروند، در شركت آب و فاضلاب روستايي انجام مي شود و در نهایت از طریق فرم پیگیری به شهروند اطلاع رسانی می شود.

 

امکانات و مزایا:
1- عدم نیاز به مراجعه حضوری شهروندان
2- صرفه جویی در وقت و هزینه
3- امکان دریافت سریع نتیجه درخواست
4- امکان تقاضای 10 خدمت مختلف در یک فرم تقاضای خدمات
5- پیگیری الکترونیک درخواست ها
6- ارسال الکترونیک تصویر مدارک مورد نیاز


نوع خدمت : شهروند الکترونیک
نحوه ارائه خدمت : ارتباط مستقیم
ثبت فرم درخواست تقاضای خدمات توسط شهروندان

پیگیری درخواست تقاضای خدمات توسط شهروندان

  • نویسنده: admin
  • نظرات: 0
  • بازدیدها: 4598
  • تاریخ: 4-05-1394, 09:59
اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.