شهرداری گرگان

 

 


نام خدمت : ُسامانه 137
توضیحات :

سامانه 137 در حقیقت درگاه ارتباطي بين شهروندان و شهرداري است كه از اين طريق مردم مي توانند هر موضوعی را كه جز ماموريت هاي شهرداري است از شهرداري مطالبه كنند.هدف از راه اندازیاین سامانه الکترونیکی هوشمند، ارتقا کیفیت زندگی شهروندان می باشد. ماموريت اصلي اين سامانه، دريافت پيام ها ،درخواست ها ،نيازمندي ها و نقطه نظرات شهروندان و پيگيري و اجراي آنان تا براورده ساختن رضايتمندي شهروندان است، شهروندان می توانند پس از درج پیام  از طریق کد رهگیری که از سوی سامانه ارائه می شود،رفع مشکل خود را پیگیری نمایند.

 لازم به ذکر است که سامانه 137 در شهرهاي مختلف كشور به منظور ارتباط بين مديريت شهري و مردم مورد استفاده قرار مي گيرد كه در اين راستا شهرداری گرگان نیز به منظور ارتقا کیفیت زندگی شهروندان، اقدام به راه اندازي این سامانه نمود.

مزایا و امکانات سامانه 137 :

1- ارائه و پیگیری درخواست بدون مراجعه حضوری به شهرداری
2- کاهش ترددهای درون شهری
3- ارتباطی آسان یکسان و شبانه روزی با شهرداری
4- صرفه جویی در وقت و هزینه
5- افزایش سطح آگاهی عمومی در رابطه با وظایف شهرداری
6- افزایش مشارکت شهروندان در جهت توسعه کیفی شهر
7- ایجاد پل ارتباطی الکترونیک و هوشمند میان شهروندان با مجموعه ي شهرداری
8- مکانیزه کردن نظام پاسخگویی به شهروندان نسبت به معضلات و نیازمندی های اعلام شده به شهرداری
9- هدفمند کردن ماموریت های شهرداری و جلوگیری از اتلاف وقت ، هزینه و نیروی انسانی و تجهزات شهری
10- تشخیص اولویتهای شهری از نگاه شهروندان و برنامه ریزی بر مبنای آنها
11- زمینه سازی تحقق سیستم واحد مدیریت شهری
12- ایجاد زمینه مشارکت فعال و موثر شهروندان درحل معضلات شهري


نوع خدمت : دوسویه
نحوه ارائه خدمت : از طریق پرتال شهرداری گرگان
سناریو کار :


ثبت فرم سامانه 137 توسط شهروندان

پیگیری سامانه 137 توسط شهروندان

دسترسی به درخواست های ثبت شده از درون سازمان

دسترسی به درخواست های ثبت شده از بیرون سازمان


نام خدمت : آرامستان
توضیحات :

در این سامانه فرم درخواست دفن فرم اصلی بوده و دو زیر فرم هزینه ها و مشخصات پزشکی دارد که در آنها ورود اطلاعات انجام می شود. امکان گزارش گیری از تمامی مبالغ دریافتی آرامستان در بازه های زمانی متفاوت و همچنین امکان گزارش کلی از عملکرد این واحد را دارد.با توجه به لینکی که در پورتال شهرداری قرار داده شده است این امکان برای شهروندان فراهم شده تا با وارد کردن شماره ملی بتوانند اطلاعات کلی از متوفی مربوطه را بدست بیاورند.

امکانات و مزایا:

1-امکان گزارش گیری از مبالغ دریافتی آرامستان

  2-امکان گزارش گیری از تعداد میت ها

  3-امکان گزارش گیری معاونت سلامت

  4-گزارش جامع از عملکرد آرامستان 

  1- قابلیت ورود اطلاعات با دقت و سرعت بالا

  2- سرعت بخشيدن به خدمت رساني

  3- بايگاني متمرکز

  4- جلوگيري از از دست رفتن داده ها یا ناپديد شدن آنها

  5- جلوگیری از افزونگی اطلاعات در سازمان

  6- امکان گزارش گیری بر اساس


نوع خدمت : درون سازمانی
نحوه ارائه خدمت : ارتباط مستقیم
ثبت درخواست دفن توسط کارمندان از درون سازمان

ثبت درخواست دفن توسط کارمندان از بیرون سازمان


نام خدمت : باسکول
توضیحات :

فرم اصلی در اين سيستم از طريق وب سرويس ورود اطلاعات می شود، امکان خطا در سيستم به کمترين مقدار رسيده و دارای سرعت بسيار بالايی خواهد بود و همچنين بايگانی سيستم و گزارش گيری با سهولت و دقت انجام خواهد شد. در این سیستم 32 رکورد وارد شده است.

                    

امکانات و مزایای سامانه باسکول:

  1- قابليت ورود اطلاعات با دقت و سرعت بالا

  2- قابليت گرفتن خدمت توسط پيامک

  3- سرعت بخشيدن به خدمت رساني

  4- بايگاني متمرکز

  5- جلوگيري از از دست رفتن داده ها يا ناپديد شدن آنها

  6- جلوگيری از افزونگی اطلاعات در سازمان

  7- امکان گزارش گيری بر اساس موارد متعدد

 


نوع خدمت : درون سازمانی
نحوه ارائه خدمت : ارتباط مستقیم
ثبت فرم باسکول برای کارمندان از درون سازمان

ثبت فرم باسکول برای کارمندان از بیرون سازمان


نام خدمت : ترمینال
توضیحات :

در این سامانه فرمهایی همچون فرم قرارداد و فرم قبض خروج طراحی شده که در فرم قرارداد اطلاعات کلیه تعاونی ها وارد سیستم میشود وباتوجه به تعاونی هایی که دارای قرارداد هستند تمامی قبوض خروجی از این تعاونی ها در فرم قبض خروج وارد میشود براحتی میتوان ریز گزارشات مربوط به عملکرد واحد پایانه مسافربری و مبالغ دریافتی از تعاونی ها و ... را بدست آورد . و باتوجه به مشکلات موجود در سیستم دستی و گردش کاغذی این فرآیند به این نتیجه رسیدیم تا با ارائه ی سیستمی هوشمند و الکترونیک از این فرآیند گامی نو در جهت اعتلای خدمات برون سازمانی در بستر سازمانی الکترونیک برداریم. هوشمند نمودن فرآیند کاهش بکارگیری نیروی انسانی، صرفه جویی در زمان و هزینه، ارتقاء دقت و سرعت، گسترش سیستم و در ارتباط بودن آن با دیگر سیستم ها را به دنبال خواهد داشت و با توجه به قابلیت های بیشمار در سازمان الکترونیک می توان نیازهای مورد نیاز را برآورده نمود.

امکانات و مزایا:

1- قابلیت ورود اطلاعات با دقت و سرعت بالا

  2- سرعت بخشيدن به خدمت رساني

  3- بايگاني متمرکز

  4- جلوگيري از از دست رفتن داده ها یا ناپديد شدن آنها

  5- جلوگیری از افزونگی اطلاعات در سازمان

  6- امکان گزارش گیری از تعداد خروجی های تعاونی ها

  7- گزارش گیری از مبالغ دریافتی تعاونی ها

  8- گزارش از عملکرد واحد پایانه مسافربری ها


نوع خدمت : درون سازمانی
مدارک مورد نیاز ارائه خدمات :

در این سامانه فرمهایی همچون فرم قرارداد و فرم قبض خروج طراحی شده که در فرم قرارداد اطلاعات کلیه تعاونی ها وارد سیستم میشود وباتوجه به تعاونی هایی که دارای قرارداد هستند تمامی قبوض خروجی از این تعاونی ها در فرم قبض خروج وارد میشود براحتی میتوان ریز گزارشات مربوط به عملکرد واحد پایانه مسافربری و مبالغ دریافتی از تعاونی ها و ... را بدست آورد . و باتوجه به مشکلات موجود در سیستم دستی و گردش کاغذی این فرآیند به این نتیجه رسیدیم تا با ارائه ی سیستمی هوشمند و الکترونیک از این فرآیند گامی نو در جهت اعتلای خدمات برون سازمانی در بستر سازمانی الکترونیک برداریم. هوشمند نمودن فرآیند کاهش بکارگیری نیروی انسانی، صرفه جویی در زمان و هزینه، ارتقاء دقت و سرعت، گسترش سیستم و در ارتباط بودن آن با دیگر سیستم ها را به دنبال خواهد داشت و با توجه به قابلیت های بیشمار در سازمان الکترونیک می توان نیازهای مورد نیاز را برآورده نمود.

امکانات و مزایا:

1- قابلیت ورود اطلاعات با دقت و سرعت بالا

  2- سرعت بخشيدن به خدمت رساني

  3- بايگاني متمرکز

  4- جلوگيري از از دست رفتن داده ها یا ناپديد شدن آنها

  5- جلوگیری از افزونگی اطلاعات در سازمان

  6- امکان گزارش گیری از تعداد خروجی های تعاونی ها

  7- گزارش گیری از مبالغ دریافتی تعاونی ها

  8- گزارش از عملکرد واحد پایانه مسافربری ها


نحوه ارائه خدمت : ارتباط مستقیم
ثبت فرم قرارداد توسط کارمندان از درون سازمان

ثبت فرم قرارداد توسط کارمندان از بیرون سازمان

ثبت فرم قبض خروج توسط کارمندان از درون سازمان

ثبت فرم قبض خروج توسط کارمندان از بیون سازمان


نام خدمت : املاک
توضیحات :

 استفاده از یک سیستم نرم افزاری به صورت کاملا کاربردی جهت تمامی مراحل ، می تواند نقش ارزنده ای در کاهش کاغذبازی ها و مراجعات حضوری داشته باشد. در این سیستم فرم ها شامل فرم تهاترات مرکز، شناسنامه املاک شهرداری گرگان، اطلاعات تفکیک املاک، اطلاعات توافقات شهرداری، اطلاعات املاک استیجاری و فروش مازاد شارع می باشد که در آنها ورود اطلاعات انجام می شود.

امکانات و مزایا:

1- گزارش گیری از اطلاعات املاک استیجاری بر مبنای آدرس، شماره قرارداد، نام و نام خانوادگی

  2- گزارش گیری از تهاترات انجام شده

  3- گزارش گیری از تفکیک انجام شده

  4- گزارش گیری از توافقات انجام شده

  5- گزارش گیری از شناسنامه املاک شهرداری

  6- گزارش مازاد فروش شارع

  7-قابلیت ورود اطلاعات با دقت و سرعت بالا

  8- سرعت بخشيدن به خدمت رساني

  9- بايگاني متمرکز

  10- جلوگيري از از دست رفتن داده ها یا ناپديد شدن آنها

  11- جلوگیری از افزونگی اطلاعات در سازمان


نوع خدمت : درون سازمانی
نحوه ارائه خدمت : ارتباط مستقیم
ثبت فرم تهاترات مركز توسط کارمندان از درون سازمان

ثبت فرم تهاترات مركز توسط کارمندان از بیرون سازمان

ثبت فرم شناسنامه املاک شهرداری توسط کارمندان از درون سازمان

ثبت فرم شناسنامه املاک شهرداری توسط کارمندان از بیرون سازمان

ثبت فرم اطلاعات توافقات شهرداری برای کارمندان از درون سازمان

ثبت فرم اطلاعات توافقات شهرداری برای کارمندان از بیرون سازمان


نام خدمت : پارک ها
توضیحات :

در اکثر سیستم های اداری ثبت و نگهداری اطلاعات به صورت کاغذی باعث ایجاد مشکلات فراوانی می گردد. لذا استفاده از یک سیستم نرم افزاری به صورت کاملا کاربردی جهت تمامی مراحل ، می تواند نقش ارزنده ای در کاهش کاغذبازی ها و مراجعات حضوری داشته باشد. در این سیستم فرم های شناسنامه سرویسهای بهداشتی، شناسنامه سازمان پارکها و فضای سبز، بازدید که در آنها ورود اطلاعات انجام می شود .

امکانات و مزایا:

1- امکان گزارش گیری از امكانات و تاسيسات پاركها به تفكيك نواحي

  2- امکان گزارش از تعداد كل بوستان ها به تفكيك سال ساخت، نواحی، نوع پارک

  3- امکان گزارش گیری از تعداد کل چشمه های زنانه، مردانه و فرنگی به تفکیک ناحیه

  4- امکان گزارش گیری از تعداد كل بوستان ها به تفكيك سال ساخت

  5- امکان گزارش گیری از فضای سبز به تفکیک نواحی و نوع بوستان

  6- گزارش گیری از مساحت و تعداد بوستان ها و فضای سبز به تفکیک نواحی و نوع پارک

  7- قابلیت ورود اطلاعات با دقت و سرعت بالا

  8-سرعت بخشيدن به خدمت رساني

  9-بايگاني متمرکز

  10-جلوگيري از از دست رفتن داده ها یا ناپديد شدن آنها

  11- جلوگیری از افزونگی اطلاعات در سازمان


نوع خدمت : درون سازمانی
نحوه ارائه خدمت : ارتباط ستقیم
ثبت فرم شناسنامه سرویس های بهداشتی از درون سازمان

ثبت فرم شناسنامه سرویس های بهداشتی از بیرون سازمان

ثبت فرم شناسنامه شناسنامه و فضای سبز از درون سازمان

ثبت فرم شناسنامه شناسنامه و فضای سبز از بیرون سازمان


نام خدمت : پرسنلی
توضیحات :

باتوجه به اینکه در سیستم های اداری ثبت و نگهداری اطلاعات به صورت کاغذی باعث ایجاد مشکلات فراوانی می گردد. لذا استفاده از یک سیستم نرم افزاری به صورت کاملا کاربردی جهت تمامی مراحل ، می تواند نقش ارزنده ای در کاهش کاغذبازی ها و مراجعات حضوری داشته باشد. دراین سیستم فرمهایی همچون :     1-مشخصات کلیه پرسنل شهرداری 2-مشخصات بازنشستگان 3-بازنشستگان کارگری 4- قراردادهای موقت شهرداری وجود دارد. که میتوان گزارشات خوب و دقیقی از پرسنل و بازنشستگان بدست آورد.

امکانات و مزایا:

1- امکان گزارش گیری از تعداد پرسنل به تفكيك نوع استخدام و سال، مدرک تحصیلی، سال ورود

  2- گزارش از ليست كاركنان شوراي شهر، لیست بانوان شاغل

  3- گزارش پرسنلي بر مبناي تاريخ ورود به شهرداري، نام و نام خانوادگی، محل خدمت، موقعیت   فعلی پرسنل، نوع استخدام

  4- گزارش گیری از مشخصات بازنشستگان شهرداري(كارمندي و کارگری)

  5- قابلیت ورود اطلاعات با دقت و سرعت بالا

  6- سرعت بخشيدن به خدمت رساني

  7- بايگاني متمرکز

  8- جلوگيري از از دست رفتن داده ها یا ناپديد شدن آنها

  9- جلوگیری از افزونگی اطلاعات در سازمان

  10- امکان گزارش گیری بر اساس موارد متعدد


نوع خدمت : درون سازمانی
نحوه ارائه خدمت : ارتباط مستقیم
ثبت فرم مشخصات پرسنل شهرداری برای کارمندان از درون سازمان

ثبت فرم مشخصات پرسنل شهرداری برای کارمندان از بیرون سازمان

ثبت فرم مشخصات قراردادهای موقت شهرداری برای کارمندان از درون سازمان

ثبت فرم مشخصات قراردادهای موقت شهرداری برای کارمندان از بیرون سازمان

ثبت فرم مشخصات بازنشستگان رسمي كارمندي برای کارمندان از درون سازمان

ثبت فرم مشخصات بازنشستگان رسمي كارمندي برای کارمندان از بیرون سازمان

ثبت فرم مشخصات بازنشستگان رسمي کارگری برای کارمندان از درون سازمان

ثبت فرم مشخصات بازنشستگان رسمي کارگری برای کارمندان از بیرون سازمان





  • نویسنده: eServices
  • نظرات: 0
  • بازدیدها: 1827
  • تاریخ: 31-04-1394, 09:02
اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.