استانداری گلستان

 

 


نام خدمت : سامانه مکانیزه دفاتر پیشخوان
توضیحات :

این خدمت الکترونیک از قسمت های مختلفی از جمله فراخوان دفاتر پیشخوان و ثبت نام متقاضیان و اعلام نتایج آنها، تکمیل فرم پرونده دفاتر پیشخوان، صدور پروانه، تمدید پروانه، اصلاحیه پروانه، انتقال پروانه ، و ارزیابی دفاتر پیشخوان تشکیل شده است. این فرآیند به منظور متمرکز کردن داده ها و روال مربوط به پروانه دفاتر پیشخوان طراحی شده است. هدف از پیاده سازی این فرآیند به صورت هوشمند و الکترونیک ارتقاء سطح کارایی و استفاده آسان از آن برای کاربران سیستم و همچنین متقاضیان دفاتر پیشخوان می باشد.

با هوشمند شدن این سیستم متقاضیان به آسانی می توانند به هنگام فراخوان جدید اقدامات لازم برای شرکت در آزمون، پیگیری نتیجه آزمون و مراحل پس از آن از جمله تشکیل پرونده، درخواست صدور و یا تمدید پروانه، انتقال امتیاز، اصلاح اطلاعات و ... را انجام دهند. در این سیستم سعی کرده ایم با جامع و یکپارچه کردن فرم های مورد استفاده و ایجاد ارتباطات مناسب بین فرم ها، دسترسی به اطلاعات را تا حد زیادی ارتقاء دهیم. در این سیستم یک فرم که فرم پرونده دفاتر پیشخوان می باشد به عنوان فرم اصلی در نظر گرفته شده و دسترسی به دیگر فرم های مرتبط با دفاتر پیشخوان از جمله صدور و تمدید پروانه، مشخصات پرسنل دفتر پیشخوان، اصلاحیه پروانه، انتقال امتیاز از طریق آن میسر می باشد.

استفاده از یک سیستم نرم افزاری که به صورت کاملا کاربردی، تمامی مراحل مربوط به پروانه دفاتر پیشخوان از فراخوان اولیه و ثبت نام متقاضیان و اعلام کارنامه آزمون آنها تا انجام عملیات مورد نیاز به یک دفتر پیشخوان از جمله تمدید اعتبار، انتقال امتیاز، اصلاح اطلاعات، ثبت تخلفات و . . . را در بر دشته باشد می تواند به کارایی و سهولت کارهای سازمانی و بهره وری بسزا از سیستم موجود منجر گردد.

امکانات و مزایای سیستم:

1. پیوستگی یکپارچه و جامع اطلاعات پروانه فعالیت یک دفتر پیشخوان در حالات و زمان های مختلف و دسترسی آسان به آنها

2. کنترل اطلاعات ثبت نام متقاضی در هنگام ثبت نام

3. همچنین امکان بررسی ثبت نام برای یکبار

4. تولید کد رهگیری برای متقاضی و امکان پیگیری نتیجه آزمون از طریق همان کد بدون نیاز به مراجعه حضوری به سازمان

5. وجود یک پرونده مجزا برای هر دفتر و بایگانی الکترونیک آنها

6. دسترسی به اطلاعات و انجام درخواست های مختلف مربوط به یک دفتر پیشخوان با در دست داشتن پرونده آن 

7. راه اندازی پرداخت الکترونیک در بستر سامانه الکترونیکی فرزین

8. ارسال اس ام اس به داوطلبان به منظور اطلاع رسانی کد رهگیری و رمز عبور

9. وجود راهنما  به منظور تسهیل روند ثبت نام متقاضیان

10. امکان گزارش گیری از آمار ثبت نام کنندگان

11. امکان گزارش گیری از دفاتری که خود اظهاری پر کرده اند و وضعیت ارزیابی این دفاتر

12. امکان انجام پیگیری ها بصورت الکترونیکی

13. کاهش تردد های درون شهری و برون شهری در سطح استان

14. افزایش مشارکت شهروندان در جهت توسعه سامانه

15. ایجاد پل ارتباطی الکترونیک هوشمند میان شهروندان و کارگروه دفاتر پیشخوان

16. تولید برخی فرم های سامانه بصورت اتوماتیک

17. سازگاری با مرورگرهای مختلف

18. امکان متوقف نگه داشتن فرآیند تا زمان واریز وجه ثبت نام

19. امکان ارسال مدارک به کارگروه بدون نیاز به مراجعه حضوری

20. امکان محاسبه امتیاز دفاتر با توجه به چک لیست پر شده توسط مسئولین دفاتر و وزن آیتم ها

21. لذت کار با سیستم های مکانیزه برای شهروندان

22. جلوگیری از افزونگی اطلاعات در سازمان


نوع خدمت : دوسویه/درون سازمانی
مدارک مورد نیاز ارائه خدمات :

1- تصویر کارت ملی

2- تصویر شناسنامه

3- تصویر آخرین مدرک تحصیلی

4- تصویر عکس پرسنلی(3*4)

5- تصویر پروانه(برای دارندگان پروانه)


فایلهای مورد نیاز ارائه خدمات :

دریافت آئین نامه دفاتر پیشخوان:

 آیین_نامه_دفاتر_پیشخوان.pdf [حجم: 3.96 مگابایت] ( تعداد دانلود: 38)

 

دریافت کد محدوده انتخابی دفاتر پیشخوان:

محدوده_تاسیس_دفاتر_پیشخوان.pdf [حجم: 69.6 کیلوبایت] ( تعداد دانلود: 24)


نحوه ارائه خدمت : از طریق پرتال دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری گلستان
سناریو کار :

 


ثبت پرونده دفاتر پیشخوان از درون سازمان

ثبت پرونده دفاتر پیشخوان از بیرون سازمان

مشاهده کارنامه آزمون دفاتر پیشخوان

دسترسی به فرم اظهار نامه ثبت نام دفاتر پیشخوان برای شهروندان


نام خدمت : ملاقات عمومی
توضیحات :

در حال حاضر روند فرایند ملاقات عمومی با دشواری های فراوانی برای شهروندان همراه است . از این موارد می توان به مراجعه به دفعات برای رزرو زمان ، پیگیری وضعیت ملاقات ، پیگیری دستورات داده شده پس از ملاقات و ... اشاره کرد. این موارد زمانی تشدید خواهد شد که مراجعه کننده فردی از مناطق روستایی و دور افتاده استان باشد. سیستم ملاقات عمومی این فرایند را از مرحله آغازین (درخواست ملاقات) تا مرحله پایانی (دریافت نتیجه از دستورات انجام شده) به صورت مکانیزه و الکترونیکی انجام خواهد داد. در ادامه به برخی از مزایا و امکانات این سیستم اشاره خواهد شد:
مزایا :
1- امکان دسترسی به سیستم به صورت 24 ساعته و آنلاین
2- امکان طرح درخواست در هر زمان
3- حذف موقعیت جفرافیایی برای درخواست ملاقات
4- امکان اعلام درخواست ملاقات از پورتال بدون نیاز به شناسه کاربری
5- تولید فرم درخواست ملاقات (درون سازمان) به صورت اتوماتیک از لایه شهروند
6- ابررسی درخواست توسط مدیر روابط عمومی و امکان رد و یا پذیرش آن
7- بررسی درخواست توسط مدیر عامل و امکان رد و یا پذیرش آن
8- تولید اتوماتیک فرم ملاقات عمومی با تایید نهایی مدیر عامل
9- امکان ارجاع فرم درون سازمان به افراد مختلف و مطابق نیاز، بدون محدودیت
10- امکان ارجاع رونوشت از فرم ملاقات عمومی بدون محدودیت در تعداد افراد ، در هر مرحله از ارجاع
11- امکان تعیین مسیر حرکت فرم مطابق دستورات داده شده پیرو ملاقات انجام شده در ستاد و یا امورها
12- امکان گردش کامل مابین ستاد و امورها به صورت رفت و برگشتی بدون محدودیت
13- امکان مشاهده و پیگیری وضعیت دستورات داده شده توسط مدیریت
14- امکان اطلاع رسانی به شهروند (Email,SMS)
15- امکان پیگیری تمامی موارد از کارتابل شهروند


نوع خدمت : دوسویه
نحوه ارائه خدمت : از طریق پرتال دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری گلستان
سناریو کار :


دسترسی به درخواست های ملاقات عمومی ارسال شده از درون سازمان

دسترسی به درخواست های ملاقات عمومی ارسال شده از بیرون سازمان

ثبت درخواست ملاقات عمومی برای شهروندان

پیگیری ملاقات عمومی برای شهروندان


نام خدمت : شناسنامه خدمات
توضیحات :

این سامانه به منظور جمع آوری خدمات الکترونیکی یا غیر الکترونیکی که توسط سازمان های دولتی در سطح استان گلستان ارائه  می شود طراحی گردیده است. این سامانه متشکل از یک فرم الکترونیکی «شناسنامه خدمات » می باشد که به ازای هر خدمت در دستگاه ها، تکمیل می گردد. تمام دستگاه های دولتی موظفند خدمات قابل ارائه خود را در این سامانه وارد نمایند.


نوع خدمت : درون سازمانی
مدارک مورد نیاز ارائه خدمات :

1- شماره شناسه خدمت

2- در صورت داشتن خدمت الکترونیکی، آدرس لینک خدمت الکترونیکی باید وجود داشته باشد.

 


نحوه ارائه خدمت : ارتباط مستقیم
سناریو کار :


ثبت فرم شناسنامه خدمات از درون سازمان

ثبت فرم شناسنامه خدمات برای دستگاه های اجرایی از بیرون سازمان

دسترسی به فرم های شناسنامه خدمات ثبت شده از درون سازمان

دسترسی به فرم های شناسنامه خدمات ثبت شده از درون سازمان


نام خدمت : درخواست خدمات IT
توضیحات :

با توجه به نیاز مسئولان سازمان برای پشتیبانی و اعلان مشکلات احتمالی، به این نتیجه رسیدیم تا با ارائه ی سیستمی هوشمند و الکترونیک از این فرآیند گامی نو در جهت اعتلای خدمات سازمانی در بستر سازمانی الکترونیک برداریم. هوشمند نمودن فرآیند کاهش بکارگیری نیروی انسانی، صرفه جویی در زمان و هزینه، ارتقاء دقت و سرعت، گسترش سیستم و در ارتباط بودن آن با دیگر سیستم ها را به دنبال خواهد داشت و با توجه به قابلیت های بیشمار در سازمان الکترونیک می توان نیازهای مورد نیاز را برآورده نمود. از سویی دیگر با گسترش روز ‌افزون شبكه اينترنت و كاربرد آن در سطح جهان، سعی نموده ایم گردش های سنتی درون سازمانی در طی نمودن مراحل این فرآیند را دستخوش تغییرات سازنده ای نماییم.

مزایا و امکانات :
1-امکان ارسال درخواست پشتیبانی به کلیه کارشناسان پشتیبانی
2- امکان نظارت سرپرست به کلیه کارشناسان پشتیبانی استانداری و فرمانداری ها
3- امکان تعریف درخواست های پشتیبانی متعدد
4- امکان تعیین مهلت زمانی کار توسط سرپرست شرکت پشتیبان
5- امکان تفکیک اقدام کننده مورد نظر
6- امکان اطلاع از نظر کاربران از پیگیری های انجام شده
7- قابلیت پیگیری درخواست توسط کارشناسان
8- پیوستگی و یکپارچکی اطلاعات در حالات و زمان های مختلف و دسترسی آسان به آنها
9- کنترل اطلاعات وارد شده در فرم درخواست پشتیبانی
10- تفکیک درخواست های پشتیبانی در حوزه سخت افزاری، نزم افزاری با ، شبکه

 

 


نوع خدمت : درون سازمانی
مدارک مورد نیاز ارائه خدمات :

1- در صورت داشتن تصویر یا مستندی در خصوص درخواست خود، آن را ضمیمه فرم درخواست پشتیبانی کنید.


نحوه ارائه خدمت : ارتباط مستقیم
سناریو کار :


ثبت درخواست پشتیبانی کارمندان از درون سازمان

ثبت درخواست پشتیبانی کارمندان از بیرون سازمان

دسترسی به درخواست های پشتیبانی ثبت شده از درون سازمان

دسترسی به درخواست های پشتیبانی ثبت شده از بیرون سازمان


نام خدمت : سیستم جلسات
توضیحات :

برگزاری جلسات به صورت کاغذی وقت زیادی از سرپرستان و به خصوص مدیران را به خود اختصاص می دهد ، هماهنگی های اولیه با شرکت کنندگان ، تهیه مکان و وسائل پذیرایی ، پیگیری وضعیت مصوبات و... همگی باعث ایجاد مشکلات فراوانی برای سرپرستان و مدیران سازمان ها هستند. لذا استفاده از یک سیستم نرم افزاری که به صورت کاملا کاربردی ، تمامی مراحل یک جلسه ، از هماهنگی قبل از تشکیل تا پیگیری مصوبات جلسه و ارائه گزارشات مربوطه را در بر داشته باشد ، می تواند نقش ارزنده ای در تسهیل مدیریت سیستم جلسات داشته باشد. سیستم الکترونیکی مدیریت جلسات ، با نگاهی کاربردی ، مدیریت جلسات در سازمان ها را آسان می نماید و می تواند به عنوان یک ابزار کمکی در خدمت مدیران جلسه ، شرکت کنندگان و سایر افراد درگیر باشد.

مزایا و امکانات :
1- امکان تعریف کارگروه و گروه های تخصصی ذیل کارگروه
2- امکان تعیین دبیر ، رئیس و اعضای هر کارگروه و گروه تخصصی به تفکیک
3- امکان تعریف شرح وظایف برای هر کارگروه و گروه تخصصی
4- امکان تعریف جلسات متعدد
5- تعریف دستور جلسه به تفکیک برای هر کارگروه و یا گروه تخصصی
6- ارسال دستور جلسه برای دبیر
7- امکان نظر خواهی دبیر جلسه از پیشنهاد دهنده دستور جلسه
8- اخذ تاییدیه دستور جلسه از رئیس جلسه
9- امکان چک کردن تقویم کاری اعضا و نمایش تداخلات زمانی
10 – امکان چک کردن تقویم سالن برگزاری جلسه بابت رزرو و نمایش تداخلات زمانی
11- تولید و ارسال اتوماتیک فرم های دعوتنامه برای اعضا
12- امکان لغو جلسه و اطلاع رسانی به اعضا به صورت خودکار
13- امکان ثبت و اسکن انواع فایل های مربوط به جلسه
14- تولید و ارجاع صورتجلسه به صورت اتوماتیک در صورت نهایی شدن جلسه
15- ثبت مصوبات جلسه و تعیین افراد مجری و مهلت انجام آن ها
16- ارسال مصوبات برای مجریان تعیین شده هر فعالیت
17- امکان تعریف چندین اقدام کننده برای هر مصوبه
18- ارسال اقدامات به اقدام کنندگان تعیین شده به صورت اتوماتیک
19- قابلیت پیگیری اقدامات ارسالی به اقدام کنندگان توسط مجری مصوبه و دبیر جلسه
20- قابلیت پیگیری وضعیت مصوبه از مجری آن توسط دبیر جلسه
21- امکان رویت روند پیشرفت یک فعالیت تعیین شده
22- امکان نمایش مصوبات معوقه به تفکیک کارگروه و گروه تخصصی در زمان تشکیل جلسه جدید
23- امکان دریافت گزارش از وضعیت پیشرفت مصوبات
24- ایجاد لیست پیگیری های اقدامات مصوب شده در جلسات
25- ایجاد گزارشات کامل و کاربردی از تمامی مراحل اجرای مصوبات


نوع خدمت : درون سازمانی
نحوه ارائه خدمت : ارتباط مستقیم
سناریو کار :


ثبت فرم پیشنهاد درخواست جلسه برای کارمندان از درون سازمان

ثبت فرم پیشنهاد درخواست جلسه برای کارمندان از بیرون سازمان

دسترسی به درخواست جلسه های ثبت شده از درون سازمان

دسترسی به درخواست جلسه های ثبت شده از بیرون سازمان


نام خدمت : نظام پیشنهادات
توضیحات :

این فرآیند به منظور پیگیری پیشنهادات ارائه شده در اداره کل بهزیستی استان گلستان طراحی شده است. هدف از پیاده سازی این فرآیند به صورت هوشمند و الکترونیک ارتقاء سطح کارایی و استفاده آسان از آن برای کاربران سیستم می باشد. با هوشمند شدن این سیستم کاربران به آسانی می توانند وظیفه مربوط به خود را انجام داده و روند پیشرفت کار را به راحتی مشاهده نمایند. در این سیستم سعی کرده ایم با جامع و یکپارچه کردن فرم های مورد استفاده و ایجاد ارتباطات مناسب بین فرم ها، دسترسی به اطلاعات را تا حد زیادی ارتقاء دهیم. در این سیستم یک فرم که فرم ارائه پیشنهاد می باشد به عنوان فرم اصلی در نظر گرفته شده و دسترسی به دیگر فرم های مرتبط با نظام پیشنهادات ازطریق این فرم میسر می باشد. همانطور که مشهود است دبیر کمیته کارشناسی نظام در این سیستم نقش بسزایی را ایفا می نماید که با کلیک بر روی قسمت های مورد نیاز در فرم اصلی (فرم ارائه پیشنهاد) می تواند به دیگر فرم های مورد نظر دسترسی یابد و از روند پیشرفت کار اطلاع پیدا کند. همین طور دیگر سمت های سازمانی که با این سیستم در ارتباط می باشند تنها به فرم ها و قسمت های مورد نیاز دسترسی دارند که بیانگر امنیت بالای سیتم می باشد.

امکانات و مزایای سیستم:
1. تفکیک فرم اولیه ارائه پیشنهاد و فرم اصلی ارائه پیشنهاد برای افراد پیشنهاد دهنده و افراد دخیل در گردش فرم که ظاهری متفاوت را در بر گرفته و فرد پیشنهاد دهنده تنها اطلاعات مورد نیاز را مشاهده می نماید.
2. امکان تجدید نظر پیشنهاد ارائه شده توسط فرد پیشنهاد دهنده تنها برای یک بار و در حالتی خاص طبق دستورالعمل سازمان
3. امکان ثبت و ضمیمه نمودن انواع فایل های مربوط به پیشنهاد ارائه شده (اسکن صورت جلسات، فایل صوتی و تصویری و ...) 
4. کنترل ترتیب انجام اقدامات لازم توسط افراد دخیل در گردش
5. رعایت تقدم و تاخر در پر شدن فرم ها
6. امکان مشاهده پیگیری افراد در گردش مدرک
7. نمایش پیغام برای دبیر کمیته کارشناسی نظام جهت بررسی بعد از اظهار نظر کارشناسان و اعضای کمیته
8. ایجاد فرم گزارش عملکرد اجرا و ارجاع آن به معاونت تخصصی تنها با یک کلیک و امکان گزارش گیری ماهانه عملکرد اجرا
9. ایجاد فرم پرداخت پاداش تنها با یک کلیک
10. بایگانی اتوماتیک مدرک بعد از اتمام گردش آن
11. تعیین مجوزهای سطح دسترسی افراد و گروه های مختلف کاربری به قسمت های مختلف فرم های موجود
12. امکان تعریف اعضای کمیته تخصصی و تغییر آنها در بازه های زمانی متفاوت به آسانی با استفاده از یک فرم پایه


نوع خدمت : درون سازمانی
نحوه ارائه خدمت : ارتباط مستقیم
سناریو کار :


ثبت فرم ارائه پیشنهاد برای کارمندان از درون سازمان

ثبت فرم ارائه پیشنهاد برای کارمندان از بیرون سازمان

دسترسی به پیشنهادهای ثبت شده از درون سازمان

دسترسی به پیشنهادهای ثبت شده از بیرون سازمان


نام خدمت : سیستم شکایات
توضیحات :

در حال حاضر در صورتی که شهروندان خواهان طرح شکایت از سازمان باسند باید دشواری هایی همچون : مراجعه حضوری برای طرح شکایت ، پیگیری وضعیت شکایت ، و ... بپذیرند. این موارد زمانی تشدید خواهد شد که مراجعه کننده فردی از مناطق روستایی و دور افتاده استان باشد. سیستم شکایات این فرایند را از مرحله آغازین (طرح شکایت) تا مرحله پایانی (دریافت نتیجه از شکایت انجام شده) به صورت مکانیزه و الکترونیکی انجام خواهد داد.

1- امکان دسترسی به سیستم به صورت 24 ساعته و آنلاین
2- امکان طرح شکایت در هر زمان
3- حذف موقعیت جفرافیایی برای طرح شکایت
4- امکان طرح شکایت از پورتال بدون نیاز به شناسه کاربری
5- تولید فرم درخواست شکایت (درون سازمان) به صورت اتوماتیک از لایه شهروند
6- امکان ارجاع فرم درون سازمان به افراد مختلف و مطابق نیاز، بدون محدودیت
7- امکان ارجاع رونوشت از فرم درخواست شکایات بدون محدودیت در تعداد افراد ، در هر مرحله از ارجاع
8- امکان تعیین مسیر حرکت فرم مطابق شکایت انجام شده در ستاد و فرمانداری ها
9- امکان گردش کامل مابین ستاد و فرمانداری ها به صورت رفت و برگشتی بدون محدودیت
10- امکان مشاهده و پیگیری وضعیت شکایت انجام شده توسط مدیریت
11- امکان اطلاع رسانی به شهروند (Email,SMS)
12- امکان برقراری ارتباط و اطلاع رسانی به شهروند از طریق فرم پیگیری
13- امکان پیگیری تمامی موارد از طریق کارتابل شهروند


نوع خدمت : دوسویه
مدارک مورد نیاز ارائه خدمات :

1- مستندات لازم به منظور ثبت شکایت ( در صورت وجود )


سناریو کار :


ثبت درخواست شکایت توسط شهروندان

پیگیری درخواست شکایات توسط شهروندان

دسترسی به درخواست های شکایات ثبت شده توسط کارمندان از درون سازمان

دسترسی به درخواست های شکایات ثبت شده توسط کارمندان از بیرون سازمان


نام خدمت : درخواست کالا
توضیحات :

این سیستم مکانیزمی است در راستای اتوماتیک نمودن فرایند درخواست کالا.در این بخش معمولا مشکلات عدیده ای چون مفقود شدن اسناد ،رعایت نکردن گردش کاری و عدم اطلاع طرفین در روال کار و... وجود دارد.لذا انجام اتوماتیک کردن این فرایند کمک شایانی در ایجاد نظم و ترتیب در سیستم شکایات از ادارات می کند.در این سیستم با در نظر گرفتن همه جوانب امر و جزئیات کامل به تشریح و بررسی معقول این فرایند پرداخته ایم.با امید به اینکه با برقراری سازو کار و روال منطقی با کاربرد آسان رضایت کارمندان و مدیران این بخش را جلب نماییم در این سیستم برای درخواست دهنده راحتی کار را فراهم می کند.


نوع خدمت : درون سازمانی
نحوه ارائه خدمت : ارتباط مستقیم
سناریو کار :

 


ثبت درخواست کالا برای کارمندان از درون سازمان

ثبت درخواست کالا برای کارمندان از بیرون سازمان

ثبت درخواست خرید کالا برای کارمندان از درون سازمان

ثبت درخواست خرید کالا برای کارمندان از بیرون سازمان

دسترسی به درخواست کالا و درخواست خرید از درون سازمان

دسترسی به درخواست کالا و درخواست خرید از بیرون سازمان


نام خدمت : حضور و غیاب-مرخصی
توضیحات :

تقاضای تسهیلات از سوی کارمندان به صورت کاغذی ، زمان زیادی از کارکنان و به خصوص مدیران و افراد ذیربط سازمان را به خود اختصاص می دهد.
مراجعه حضوری کارمند به مدیر و پیگیری درخواست و ... باعث ایجاد مشکلات فراوانی هستند. لذا استفاده از یک سیستم نرم افزاری به صورت کاملا کاربردی جهت تمامی مراحل یک تقاضا ، می تواند نقش ارزنده ای در کاهش کاغذبازی ها و مراجعات حضوری داشته باشد.

نقش و اهمین داشتن سیستمی مکانیزه جهت حضور و غیاب
1- لذت کار با سيستم هاي مکانيزه براي کاربران
2- نزديک شدن به برنامه توسعه کشور جهت مکانيزه شدن خدمات
3- سرعت بالا در خدمت رساني به کاربران
4- کاهش بروکراسی های اداری
5- جلوگیری از افرونگی اطلاعات در سازمان
6- حلوگيري از ورود داده هاي خراب به سيستم
7- التزام به رعايت روال درست و استاندارد توسط کاربران
8- پرداختن به معقوله دورکاري
9- جلوگيري از از دست رفتن داده ها يا ناپديد شدن آن
10- بايگاني متمرکز پرسنلي
11- سرعت بخشيدن به خدمت رساني به کارمندان


امکانات و مزایای خدمت حضور و غياب
1- فرم مرخصي ساعتي همراه با گردش سازماني
2- فرم مرخصي روزانه همراه با گردش سازماني
3- فرم ماموريت ساعتي همراه با گردش سازماني
4- فرم ماموريت روزانه همراه گردش سازماني
5- فرم دورکاري همراه با گردش سازماني
6- مديريت روزهاي باقي مانده مرخصي سال جاري
7- مديريت روزهاي باقي مانده مرخصي سنوات خدمت
8- تعريف نامحدود شيفت کاري
9- تعريف روزهاي تعطيل شيفت کاري
10- تعريف تاخيرات و تعجيلات مجاز ساليانه
11- تعريف شيفت دورکاري
12- قابليت ارتباط با دستگاه ساعت زني
13- امکان گزارش هاي روزانه، ماهانه، سالانه
14- امکان ارتباط با سيستم نقليه سازمان ها
15- قابليت گرفتن خدمت توسط پيامک
16- قابليت گرفتن خدمت از منزل


نوع خدمت : درون سازمانی
نحوه ارائه خدمت : ارتباط مستقیم
سناریو کار :


ثبت مرخصی ساعتی برای کارمندان از درون سازمان

ثبت مرخصی ساعتی برای کارمندان از بیرون سازمان

ثبت مرخصی روزانه برای کارمندان از درون سازمان

ثبت مرخصی روزانه برای کارمندان از بیرون سازمان

دسترسی به فرم های مرخصی از درون سازمان

دسترسی به فرم های مرخصی از بیرون سازمان


نام خدمت : حضور و غیاب- ماموریت
توضیحات :

سیستم حضور و غیاب
تقاضای تسهیلات از سوی کارمندان به صورت کاغذی ، زمان زیادی از کارکنان و به خصوص مدیران و افراد ذیربط سازمان را به خود اختصاص می دهد.
مراجعه حضوری کارمند به مدیر و پیگیری درخواست و ... باعث ایجاد مشکلات فراوانی هستند. لذا استفاده از یک سیستم نرم افزاری به صورت کاملا کاربردی جهت تمامی مراحل یک تقاضا ، می تواند نقش ارزنده ای در کاهش کاغذبازی ها و مراجعات حضوری داشته باشد.

نقش و اهمین داشتن سیستمی مکانیزه جهت حضور و غیاب
1- لذت کار با سيستم هاي مکانيزه براي کاربران
2- نزديک شدن به برنامه توسعه کشور جهت مکانيزه شدن خدمات
3- سرعت بالا در خدمت رساني به کاربران
4- کاهش بروکراسی های اداری
5- جلوگیری از افرونگی اطلاعات در سازمان
6- حلوگيري از ورود داده هاي خراب به سيستم
7- التزام به رعايت روال درست و استاندارد توسط کاربران
8- پرداختن به معقوله دورکاري
9- جلوگيري از از دست رفتن داده ها يا ناپديد شدن آن
10- بايگاني متمرکز پرسنلي
11- سرعت بخشيدن به خدمت رساني به کارمندان


امکانات و مزایای خدمت حضور و غياب
1- فرم مرخصي ساعتي همراه با گردش سازماني
2- فرم مرخصي روزانه همراه با گردش سازماني
3- فرم ماموريت ساعتي همراه با گردش سازماني
4- فرم ماموريت روزانه همراه گردش سازماني
5- فرم دورکاري همراه با گردش سازماني
6- مديريت روزهاي باقي مانده مرخصي سال جاري
7- مديريت روزهاي باقي مانده مرخصي سنوات خدمت
8- تعريف نامحدود شيفت کاري
9- تعريف روزهاي تعطيل شيفت کاري
10- تعريف تاخيرات و تعجيلات مجاز ساليانه
11- تعريف شيفت دورکاري
12- قابليت ارتباط با دستگاه ساعت زني
13- امکان گزارش هاي روزانه، ماهانه، سالانه
14- امکان ارتباط با سيستم نقليه سازمان ها
15- قابليت گرفتن خدمت توسط پيامک
16- قابليت گرفتن خدمت از منزل


نوع خدمت : درون سازمانی
نحوه ارائه خدمت : ارتباط مستقیم
سناریو کار :


ثبت ماموریت ساعتی برای کارمندان از درون سازمان

ثبت ماموریت ساعتی برای کارمندان از بیرون سازمان

ثبت ماموریت روزانه برای کارمندان از درون سازمان

ثبت ماموریت روزانه برای کارمندان از بیرون سازمان

دسترسی به ماموریت های ثبت شده از درون سازمان

دسترسی به ماموریت های ثبت شده از بیرون سازمان


نام خدمت : شکایات دفاتر پیشخوان
توضیحات :

افراد با سطح محتلف از دانش برای استفاده از درگاه الکترونیک خدمات سازمان ها به دفاتر پیشخوان مراجعه می نمایند. وجود ارباب رجوع از اقشار مختلف جامعه، امکان بروز مشکل و نارضایتی را بالاتر خواهد برد. به همین دلیل امکانی جهت ارائه شکایات و مشکلات از دفاتر پیشخوان ایجاد شد که در طی آن شهروندان می توانند بدون محدودیت مکانی و یا زمانی، از دفتر پیشخوان متخلف، شکایت نموده و مسیر شکایت خود را نیز به صورت آنلاین پیگیری نمایند


نوع خدمت : شهروند الکترونیک
مدارک مورد نیاز ارائه خدمات :

1- مستندات شکایات در صورت لزوم


نحوه ارائه خدمت : از طریق پرتال استانداری
سناریو کار :


ثبت درخواست شکایات پیشخوان توسط شهروند

پیگیری درخواست های شکایات ثبت شده

دسترسی به درخواست های شکایات ثبت شده برای کارمندان از درون سازمان

دسترسی به درخواست های شکایات ثبت شده برای کارمندان از بیرون سازمان

  • نویسنده: eServices
  • نظرات: 0
  • بازدیدها: 3712
  • تاریخ: 4-05-1394, 16:34
پیام سیستم
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.